HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Mijn media box next werkt niet god ik heb er al problemen mee sinds ik deze box heb. het geeft problemen bij bewaard
Ik moest het maar de kabelaansluiting maar doen daar ben ik het net mee eens. ik heb de nieuwste apparatuur en wifi hoort gewoon te werken. Nu heb ik de kabel aangesloten en nog heb ik het zelfde probleem. Ik word hier schijt ziek van.de montuer is hier al een paar keer geweest maar het probleem word maar niet opgelost. HELP mij nou een goed zodat ik alles werken de hebt. ook is mijn internet e langzaam.
Beschrijf even de problemen 1 voor 1.
Foutcodes enz. Graag zo duidelijk mogelijk.
Wat geeft de box aan bij diagnostiek?
Foto's om het duidelijker te maken.
Kijk even bij systeem > verbruik in stand-by >.zet deze op normaal of hoog.
welke je internet verbinding wel goed?
en werkt replay-tv movies en series etc wel goed?
Goedemiddag @surfoma en welkom op de Community,
Ontzettend vervelend dat je problemen ervaart bij het opnemen van programma's via de Mediabox Next! Voor een optimale werking van de Mediabox Next is het zoals jezelf ook al aangeeft van
belang dat er een rechtstreekse verbinding d.m.v. een coaxkabel is tussen de Mediabox Next en het aansluitpunt. Daarnaast is het advies om de Mediabox Next via een netwerkkabel te verbinden met het modem.
Kun je dit nogmaals controleren en eventueel afbeeldingen delen van je aansluitingen? Kijk ook zoals @PeterH2020 aangeeft onder diagnostiek naar de kwaliteit van de verbinding.
Als je een melding krijgt dat de internetsnelheid niet toereikend is, moeten we eerst kijken wat er aan de hand is met de internetverbinding. Je kan hiervoor het beste de informatie op deze pagina doornemen.
Check ook of de Energiestand op normaal of hoog staat ingesteld.
Laat onder dit topic anders weten wat voor foutmelding, foutcode of beeld je precies te zien krijgt wanneer je opnames probeert af te spelen. Aan de hand van de extra informatie kunnen wij je dan verder helpen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...