Vraag
Reacties
MorkFromOrk
Level 2

Sinds Software update 4.41 problemen met aanzetten TV en JBL box

Hoi,

sinds de update naar 4.41 heb ik problemen met aanzetten van mijn direct aan de Mediabox next HDMI gekoppelde Philips tv en de aan de tv HDMI gekoppelde JBL 9.1 box. Alles gaat aan, het beeld schakelt aan en uit met de melding dat het geluid wordt doorgeschakeld naar de box.  Na 10 seconden valt het beeld weg en krijg dat na uit en aanschakelen ook niet meer terug (HDMI 2; geen signaal). Het enige dat dan werkt is de spanning van de media box af te halen en na 30 seconden weer aan te zetten. Kan deze bug op de backlog?

0 Kudos
22 Reacties 22
Meldingen
Aan Uit
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hallo @MorkFromOrk, het is inmiddels mogelijk om de mediabox Next mini te bestellen bij ieder pakket. Wil je de postcode en het huisnummer toevoegen aan je Ziggo Community profiel? Dan kijk ik naar de mogelijkheden. 

0 Kudos
MorkFromOrk
Level 2
Topicstarter

Kan ik ergens de specificaties van de Next en Next mini vinden? Ik lees bv geen teletext, 30 seconden lag. Is de internet snelheid niet een bottleneck bij veel gebruik door de buren?

0 Kudos
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Yes, heb je iets aan deze specificaties; Alles over de Next Mini | Klantenservice | Ziggo 

Heb je na het lezen van deze pagina nog vragen? Ik sta voor je klaar! Ook het bestellen kan via mij 🙂 

0 Kudos