Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
corenel
Level 1

Simpel draadloos tv kijken op 2e tv

Wij hebben tv en internet van Ziggo. Beneden staat een Mediabox, kabel naar de tv en klaar.
Maar boven hebben sinds kort nóg een tv, heel smart. Een kabel daarheen trekken is haast niet te doen, dus daar willen we draadloos signaal.
Op die tv boven willen we eigenlijk alleen NPO en RTL kijken, die flauwekul van Amazon, Android of sportzenders hoeft niet. Wat is dan de makkelijkste en goedkoopste optie? 

0 Kudos
Oplossing
5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
corenel
Level 1
Topicstarter

Aan dit antwoord heb ik helaas niks. Ik stelde niet voor  niks deze vraag zo op het forum. De info op de website is veel te vaag (maar wel popi schreeuwerig) - daar vind ik niet het antwoord dat ik zoek.

0 Kudos
Steefb
Level 20

Daarom staan er ook 2 links, in de commentaren van de 2e staat vrijwel alles wat er mogelijk is.

robbo
Level 20
T.E.A.M.

Ik zie wel degelijk een oplossing inz de links. De enige manier om op een 2e tv ZONDER coax kabel te kijken is bij een goede internetverbinding te streamen, bepaalde tv's en of via google chromecast/airplay (apple) via ziggo go

Bert
Level 21
T.E.A.M.

Bij voorbeeld deze link op die pagina: Ziggo GO op je extra tv

Tweede tv en Ziggo GO: zo kijk je tv

Wil je geen extra kabels door je kamer maar wél de fun en gemakken van Ziggo GO? Download de Ziggo GO app voor je Apple TV, Android TV of Amazon Fire TV en je kijkt thuis op een tweede scherm tv. Zonder extra mediabox van Ziggo.

Of: Ziggo Go op je Google TV | Televisie | Ziggo