Caroline Radio

Raadgever
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Signaal Quantus QE317 radio valt regelmatig uit

Sinds januari 2021 heb ik een Quantis QE317 kastje. En regelmatig valt het signaal weg en dan mis je een paar seconden radio.Terwijl de andere DAB plus radio's in mijn huis, op dat moment gewoon werken en prima geluid weergeven. Contact gehad met de klantenservice van Ziggo. En men zegt dat er geen problemen bekend zijn met dit kastjes QE 317. Diverse malen heb ik het kastje een van het stroom gehaald. Maar dat maakt ook niets meer uit. Geen idee, hoe nu verder. De klantenservice van Ziggo geeft geen ander antwoord dan een paar minuten van t stroom af.

6 Reacties 6
Beeblebrox
Expert
Expert
  • 866Posts
  • 50Oplossingen
  • 150Likes

Caroline Radio
topicstarter
Raadgever
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Dank voor de tip. Ik zal Ziggo vragen om een stopfilter. Ik lees overigens dat het vaak in combinatie is met de mediabox XL. En ik heb een HD mediabox. Ben benieuwd

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5732Posts
  • 1403Oplossingen
  • 1876Likes

Hi @Caroline Radio

Een stopfilter kan ik zeker naar je toesturen. Wil je in jouw Community profiel jouw adresgegevens vermelden? Dan weet ik waar de postduif naar toe mag sturen 🙂

Loek2

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb het zelfde euvel. Heb geen mediabox. Wel alle kabels in de huiskamer vernieuwd. 

Erik S
Community Moderator
Community Moderator
  • 2225Posts
  • 330Oplossingen
  • 530Likes

Dag @Loek2! Sorry voor de ietwat late reactie maar goed dat je het kenbaar maakt hier. Ik bestel ook een stopfilter voor jou en deze komt je kant zo snel als mogelijk op. Houd je ons op de hoogte en laat je weten of dit je probleem oplost? 🙂

Caroline Radio
topicstarter
Raadgever
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Beste allen, ik heb inmiddels sinds een week een stopfilter geïnstalleerd. Echter kan nog niet vertellen of het goed werkt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo