Caroline Radio

Level 4
  • 26Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Signaal Quantus QE317 radio valt regelmatig uit

Sinds januari 2021 heb ik een Quantis QE317 kastje. En regelmatig valt het signaal weg en dan mis je een paar seconden radio.Terwijl de andere DAB plus radio's in mijn huis, op dat moment gewoon werken en prima geluid weergeven. Contact gehad met de klantenservice van Ziggo. En men zegt dat er geen problemen bekend zijn met dit kastjes QE 317. Diverse malen heb ik het kastje een van het stroom gehaald. Maar dat maakt ook niets meer uit. Geen idee, hoe nu verder. De klantenservice van Ziggo geeft geen ander antwoord dan een paar minuten van t stroom af.

9 Reacties 9
Beeblebrox

Level 14
  • 884Posts
  • 50Oplossingen
  • 153Likes
Caroline Radio
Topicstarter
Level 4
  • 26Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Dank voor de tip. Ik zal Ziggo vragen om een stopfilter. Ik lees overigens dat het vaak in combinatie is met de mediabox XL. En ik heb een HD mediabox. Ben benieuwd

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Caroline Radio

Een stopfilter kan ik zeker naar je toesturen. Wil je in jouw Community profiel jouw adresgegevens vermelden? Dan weet ik waar de postduif naar toe mag sturen 🙂

Loek2

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb het zelfde euvel. Heb geen mediabox. Wel alle kabels in de huiskamer vernieuwd. 

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @Loek2! Sorry voor de ietwat late reactie maar goed dat je het kenbaar maakt hier. Ik bestel ook een stopfilter voor jou en deze komt je kant zo snel als mogelijk op. Houd je ons op de hoogte en laat je weten of dit je probleem oplost? 🙂

Caroline Radio
Topicstarter
Level 4
  • 26Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Beste allen, ik heb inmiddels sinds een week een stopfilter geïnstalleerd. Echter kan nog niet vertellen of het goed werkt.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Hallo @Caroline Radio, we zijn benieuwd hoe het de afgelopen dagen is gegaan met het filter? 

Caroline Radio
Topicstarter
Level 4
  • 26Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

sorry geen tijd om het langdurige te controleren. Maar tot nu toe geen problemen

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Super om te lezen dat er geen problemen zijn @Caroline Radio!  Mocht er nog wat zijn dan weet je ons te vinden. Geniet van je dag! 

Uitgelicht topic