Goedendag,
Ik heb hier een Sharp tv met het modelnummer LC-43cfe5112e
Hiervan krijg ik de afstandsbediening van de mediabox next niet gekoppeld aan de tv, iemand een idee hoe dit kan? Heb inmiddels alles al geprobeerd. Is het mogelijk dat de tv te oud is en het modelnummer toegevoegd kan worden zodat deze wel kan verbinden?
Alvast bedankt!!
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Johan16 als het modelnummer invoeren niet werkt is het inderdaad mogelijk deze niet in onze database staat. Dat wil niet zeggen dat deze geheel niet kan.
Bij het koppelen van eigen apparatuur hanteren we dat je het kan dat je soms wel meerdere keren moet drukken voordat deze de juiste koppeling vindt. Dit lees je hier ook terug bij het kopje 'Test wat toetsen'
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @Johan16,
Welkom op de community! 😄
Is het koppelen inmiddels gelukt? Een model nr toevoegen lukt helaas niet. Wel kunnen we altijd 1 van de experts vragen eens met je mee te denken 🙂
Beste,
Nee helaas is dit nog steeds niet gelukt.
Moet nog 2 afstandsbedienings gebruiken.
Als je de Media Box aanzet en je drukt op Homeknop dan naar tandwiel op rechts en kies tabblad Beeld en Geluid
vervolgens kies je optie Koppel je afstandsbediening aan apparaten klik je deze aan dan kan je de Afstandsbediening Sharp invoeren en of modelnummer: dan zou het moeten werken.
Als dit niet werkt dan zijn de code's voor Sharp nog niet volledig en dan is het weinig keuze hebben.
Hoop dat dit werkt anders kan @Madelon dit doorgeven aan de betreffende afdeling.
Beste,
Ook dit hebben we allemaal geprobeerd en werkt helaas niet.
Ik denk dat dit typenummer er niet tussen zit helaas. Hoop dat de betreffende afdeling hier nog iets mee kan.
Met vriendelijke groeten
Dit zal super zijn als er een mogelijkheid is! Bedankt alvast voor jullie reacties en het meedenken!
Meestal met Update's worden er ook weer nieuwere codes ingevoerd want de TV instroom gaat hard en duurt wel even want een Update die klaar staat is al om uitgerold te worden, zit een code erbij dan is het goed, anders komt ie er in die volgende update. Maar daar weet de Ziggo medewerkers meer van.
Je kan nog 1 optie proberen.
Zet even je Media Box uit
Zet je TV even van de stroom. (allebei paar minuten)
Vervolgens de TV aan en de Media Box en de AB er dichtbij leggen, soms wil dit ook lukken dan Pairen ze en heb je kans dat ie hem wel pakt.
Het is een optie nog.
@Johan16 als het modelnummer invoeren niet werkt is het inderdaad mogelijk deze niet in onze database staat. Dat wil niet zeggen dat deze geheel niet kan.
Bij het koppelen van eigen apparatuur hanteren we dat je het kan dat je soms wel meerdere keren moet drukken voordat deze de juiste koppeling vindt. Dit lees je hier ook terug bij het kopje 'Test wat toetsen'
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.