1
Vraag
2
Reacties
Alice -Lost in

Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

'Service niet gelukt' bij films huren On Demand

Dag, na keuze film en invoeren code bij films huren krijg ik deze melding. Ik heb de foutcode opgezocht op de Ziggosite en update uitgevoerd zoals omschreven, hielp niet.
Iemand ervaring hiermee / tips?
Verder werkt alles...
Bedankt alvast!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alice -Lost in
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Dag Lycke, ja, heb gechat. Bedankt voor het checken!
Mijn box was een ouder model en kom niet van een afstand uitgelezen worden.
Opties opnieuw instellen en updaten hadden geen effect op mijn mediabox (had ik al geprobeerd) en ik kon kiezen tussen een servicemonteur laten kijken of een nieuwer pakket (TV Max) nemen met een modernere box voor dezelfde prijs als nu.
Meerdere programma's tegelijk kunnen opnemen bijv. spreekt me aan, dus ik krijg binnen 5 dagen bericht over mijn nieuwe pakket en box.
Heel erg bedankt voor alle hulp en het checken. Ook Bert en Willem!
Ik hoop dat het bestellen van films met de nieuwe box wel lukt.

Groet, Alice

Bekijk in context

11 Reacties 11
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74582Posts
  • 5106Oplossingen
  • 21663Likes
Hoe gebruik je on-demand?
Met een CI+, een Mediabox XL / Horizon box of één of andere Humax of Samsung of Cisco mediabox?
Alice -Lost in
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Met een mediabox (met upc-logo). Er zit wel een kaart in. Ik denk dat het inderdaad 'één of andere' box is.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Alice -Lost in Ziggo wrote:
Met een mediabox (met upc-logo). Er zit wel een kaart in. Ik denk dat het inderdaad 'één of andere' box is.

Op de onderzijde of achterzijde vind je alle gegevens.
Alice -Lost in
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Bedankt, Bert en Willem. Op de achterkant van de mediabox staat Cisco UPC mediabox, op de voorkant alleen UPC mediabox.
Er zit verder een smartcard van UPC in de mediabox.
Bij poging tot het huren van films via Ziggo On Demand krijg ik de foutcode VD402_2.
Ik heb die code opgezocht op ziggo.nl en toen de update horende bij die code en mediabox van UPC opgevolgd.
De stappen van de Cisco mediabox zoals omschreven op de site kan ik niet uitvoeren, het menu in de omschrijving komt niet overeen met het menu op tv (ik heb de stap 'systeem' niet).
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Be rt ken jij de Cisco goed? Ik nl. niet. Maar we weten nu wel om welke box het gaat.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74582Posts
  • 5106Oplossingen
  • 21663Likes
Ik ken wel een Cisco die in oud-Ziggo is uitgerold, maar UPC heb ik geen ervaring mee.

Ik vermoed dat een chat met Ziggo misschien een oplossing kan opleveren:

De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat
Alice -Lost in
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Dank je!
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Dank Be rt !

Succes Alice !
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 13999Posts
  • 1176Oplossingen
  • 6111Likes
Hey Alice -Lost in Z . Welkom hier!
Heb je inmiddels contact gehad met de klantenservice, of kan ik je nog verder helpen? We horen graag nog even van je ^^.

En even voor mijn beeld; het gaat om deze stappen die je hebt uitgevoerd? Ik ben benieuwd of alles in het stappenplan wel gelukt is zoals in het stappenplan staat. Vooral ook de laatste stap 🙂

Hopelijk tot snel!
Alice -Lost in
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Dag Lycke, ja, heb gechat. Bedankt voor het checken!
Mijn box was een ouder model en kom niet van een afstand uitgelezen worden.
Opties opnieuw instellen en updaten hadden geen effect op mijn mediabox (had ik al geprobeerd) en ik kon kiezen tussen een servicemonteur laten kijken of een nieuwer pakket (TV Max) nemen met een modernere box voor dezelfde prijs als nu.
Meerdere programma's tegelijk kunnen opnemen bijv. spreekt me aan, dus ik krijg binnen 5 dagen bericht over mijn nieuwe pakket en box.
Heel erg bedankt voor alle hulp en het checken. Ook Bert en Willem!
Ik hoop dat het bestellen van films met de nieuwe box wel lukt.

Groet, Alice
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 13999Posts
  • 1176Oplossingen
  • 6111Likes
Klinkt helemaal super Alice -Lost in Z . Je weet ons te vinden als je nog hulp nodig hebt of vragen hebt over de nieuwe mediabox. Heel veel plezier ermee en wellicht tot snel :smile:.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic