Vraag
Reacties
Oplossing
wimfrazer
Level 6

Serieopname wordt niet ingepland

De laatste tijd gaat het geregeld mis met inplannen van serieopnames. Ik krijg wel melding in het scherm dat de opnames ingepland worden. Maar ze staan niet in de lijst. En er wordt dus ook niks opgenomen. Of de serieopname staat wel in de lijst en wordt er één opname gemaakt, maar de andere opnames niet.

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb
Level 20

Opname problemen kun je hier melden.

Of er echt een structurele oplossing komt is afwachten, het speel al heel lang.

Is jouw geplande programma niet opgenomen? Meld he... - Ziggo Community

 

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Steefb
Level 20

Opname problemen kun je hier melden.

Of er echt een structurele oplossing komt is afwachten, het speel al heel lang.

Is jouw geplande programma niet opgenomen? Meld he... - Ziggo Community

 
0 Kudos
Ga naar reactie
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Het gaat weer steeds vaker mis met de opnames op NPO.

Ziggo is ermee aan het werk, maar het lijkt weer steeds erger te worden.

 

Of een serieopname pakt een aflevering niet op, hier werkt een serieopname dan niet, wel een losse opname en later kan het zijn dat de serie wel weer verder opgenomen wordt.

Als je nu pas een serie op gaat nemen, neem dan deze aflevering los op en de volgende aflevering als serie.

Het is een getob, want je moet nu alles nakijken wat je volgt, anders ben je een aflevering kwijt, als je later meerdere afleveringen achter elkaar wilt kijken.

 

Ziggo heeft er een paar topics voor gemaakt waar zij met regelmaat langskomen om de problemen op te pakken en door te zetten naar de juiste afdeling:

 

< Volg hier de updates en discussieer mee > 

 

< Ik wil een fout in de TV Gids doorgeven > 

 

< Ik wil een mislukte opname doorgeven > 

0 Kudos
DON PAPA
Level 17

@Bert De eerste link in je bericht kan je wel weg laten, want de laatste keer dat Ziggo zich daar heeft laten zien, is alweer ruim 3 maanden geleden 😉