De laatste tijd gaat het geregeld mis met inplannen van serieopnames. Ik krijg wel melding in het scherm dat de opnames ingepland worden. Maar ze staan niet in de lijst. En er wordt dus ook niks opgenomen. Of de serieopname staat wel in de lijst en wordt er één opname gemaakt, maar de andere opnames niet.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Opname problemen kun je hier melden.
Of er echt een structurele oplossing komt is afwachten, het speel al heel lang.
Is jouw geplande programma niet opgenomen? Meld he... - Ziggo Community
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Opname problemen kun je hier melden.
Of er echt een structurele oplossing komt is afwachten, het speel al heel lang.
Is jouw geplande programma niet opgenomen? Meld he... - Ziggo Community
Het gaat weer steeds vaker mis met de opnames op NPO.
Ziggo is ermee aan het werk, maar het lijkt weer steeds erger te worden.
Of een serieopname pakt een aflevering niet op, hier werkt een serieopname dan niet, wel een losse opname en later kan het zijn dat de serie wel weer verder opgenomen wordt.
Als je nu pas een serie op gaat nemen, neem dan deze aflevering los op en de volgende aflevering als serie.
Het is een getob, want je moet nu alles nakijken wat je volgt, anders ben je een aflevering kwijt, als je later meerdere afleveringen achter elkaar wilt kijken.
Ziggo heeft er een paar topics voor gemaakt waar zij met regelmaat langskomen om de problemen op te pakken en door te zetten naar de juiste afdeling:
< Volg hier de updates en discussieer mee >
< Ik wil een fout in de TV Gids doorgeven >
@Bert De eerste link in je bericht kan je wel weg laten, want de laatste keer dat Ziggo zich daar heeft laten zien, is alweer ruim 3 maanden geleden 😉
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.