Ik neem regelmatig programma’s op en dan wil ik de hele serie opnemen. Nu was het vanavond weer dat Studio Sport eredivisie opgenomen zou moeten worden. Schets mijn verbazing dat er in de geplande opnames de titel wel stond, maar als ik er op klikte gaf hij de mededeling: jammer er zijn nog geen nieuwe opnames beschikbaar, terwijl het programma wel in de tv gids stond. Sterker nog het programma was op dat moment bezig, maar werd niet opgenomen. Ik heb dit toch wel regelmatig. Kan iemand mij uitleggen wat dit is.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Jacques49 Als er een serieopname gepland is, dan moet er wel in ieder programma een serie en aflevering nummer staan en/of in de achtergrond aanwezig voor het bewaren van het programma en de serie, dit is niet altijd correct in de achtergrond en gaat de serieopname mis.
De oorzaak kan het automatisch aanleveren zijn door de zender, het bedrijf wat alle zenders verzamelt en aanlevert aan Ziggo en het verwerken door Ziggo van de aangeleverde gegevens.
Je kunt dan het programma wat niet opgenomen wordt weer opnieuw bewaren als serie of als los programma.
Dit probleem is al een flinke tijd aanwezig, gelukkig is Ziggo bezig om dit probleem op te lossen.
Hi @Jacques49,
Zwaar vervelend dat het programma nu niet opgenomen is 😞
Zoals @Be rt al aangeeft is dit een probleem die we in onderzoek hebben. For the time being kun je het beste de afleveringen/ programma's apart selecteren, zodat je er zeker van bent dat je niks mist!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.