1
Vraag
2
Reageer en help mee
Muppet50

Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Serieopname geen tijdsduur vermelding meer

Misschien om in een volgende update weer mee te nemen. De “tijdsduur” van een aflevering die deelt uit maakt van een serie opname. Bijvoorbeeld ik neem regelmatig pointer of zembla op de lengte van deze afleveringen verschilt per aflevering. Als je eens tijd hebt om bv iets van 25 min te kijken moet je elke opname apart openen om de lengte te zien. Voorheen stond dit achter de 

7 Reacties 7
bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

In het opname overzicht zie ik alle opnames van de serie staan. Je moet dan 1 niveau dieper gaan in het opname menu.

 

Ik denk dat de tijd alleen getoond wordt als er 1 opname van de serie aanwezig is. 

Via het menu onderdeel "afleveringen" kun je de losse tijden ook zien.

Muppet50
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dat klopt helemaal. Dat is dezelfde constatering, die ik al gedaan had. Maar dat is niet het antwoord op mijn vraag. Ik zou graag de tijdsduur weer achter de individuele opnames terug zien. 😇

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

Die tijd staat achter de opnames. Bij opnames die nog moeten komen staat de datum en tijd.

Probeer anders het menu "afleveringen" te openen. Dan moet de tijd zeker zichtbaar zijn.

 

Een foto van het scherm waar de tijd mist is ook handig.  Dan zie ik of we het over dezelfde zaken hebben. En welk scherm de info niet toont.

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

@Muppet50 vanavond heb ik de opnames gecheckt en ik zie ook heen tijd bij de afleveringen. Er staat alleen de opname tijd. Nu weet ik niet of dat veranderd is of altijd al zo was. Ik dacht dat de tijd er stond totdat de opname klaar is. Dan stond er de tijd.

Blijkbaar is dat aangepast. Tijd en lengte zal wel niet passen en er zullen vragen zijn geweest om de tijd er neer te zetten.

Was me nog niet opgevallen. De tijd van serie opnames staat op het hoofd opname scherm. Waarschijnlijk de tijd van de laatste opname als er meerdere zijn.

Ik kan kijken of het bij de release kotes van de software staat. Dan is het gevraagd om aan te passen. Anders is het zelf initiatief geweest.

Zoiets weer terugdraaien is moeilijk heb ik gemerkt.

Muppet50
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Het tijdstip dat het programma is opgenomen boeit toch niemand😩, of zie ik dat verkeerd. De datum is uiteraard wel van beland. De lengte van de opname, is voor ons wel van belang. Dus de tijdsduur van de opname willen we graag terug. Niet meer en niet minder. 😇

Muppet50
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Bij de opname van gisteravond staat in het overzicht de lengte van de opname.

Muppet50
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

In het overzicht van alle opnames verdwijnt de opnametijd en wordt de tijd van opnemen neergezet en dat boeit mij dus niet.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic