Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Kan serie niet opnemen dit werkte eerst goed
Naar fabriek instellingen geprobeerd werkt niet
Van de spanning af werkt niet
Per aflevering werkt wel
Opgelost! Ga naar oplossing.
@procee Mijn advies, meld je probleem in deze topic, daar weten ze van het probleem over niet goed serie opnamen kunnen doen bij bepaalde series en dan kunnen ze jou melding ook meenemen in het onderzoek wat loopt
Is dat met elke serie of alleen met een specifieke serie en welke?
Vega detektif rtl 8
Ik heb op RTL8 gezocht maar kan deze serie niet vinden. Wil je de correct gespelde titel eens zoeken op RTL8? @procee
Ik bedoel vera
Dankjewel, @procee
Ik heb het hier getest, maar kan wel een serieopname inplannen.
Kun je uitleggen wat je te zien krijgt? Eventueel met behulp van een aantal foto's.
Hier lukt het ook om Vera op te nemen.
Er wort gemeld dat de serie word opgenomen maar dat gebeurd niet
Ook word het niet gemarkeerd met een rood sirkel
Dat het bij jullie wel werkt is mooi maar hier niet wat kan dat zijn
En wat is de oorzaak
Geen idee, want de opnames zijn in de cloud en werken overal hetzelfde.
Mogelijk kan iemand van Ziggo dieper in de systemen kijken en zien wat er speelt.
Goedemorgen @procee,
Gek dat het bij jou misgaat! We gaan op onderzoek uit 🙂
Even voor de goede orde; alle andere opnames kun je dus wel als een serie opnemen. Alleen Vera op RTL 8 niet?
Je hebt al de fabrieksinstellingen reset uitgevoerd, maar dit heeft niks gehopen. Correct?
@procee Mijn advies, meld je probleem in deze topic, daar weten ze van het probleem over niet goed serie opnamen kunnen doen bij bepaalde series en dan kunnen ze jou melding ook meenemen in het onderzoek wat loopt
Komt voor zo ver alleen bij vera voor?
Allen bij vera
Deze serie werd ook op andere sender uit gezonden en is toen altijd netjes opgenomen
Dat is correct
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...