Halogeen123

Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Serie: 'bekeken' afleveringen kloppen niet

Geachte lezer,

 

ik probeer de serie Blue Bloods te volgen en zit inmiddels in seizoen 3.

Er staan steeds, meer afleveringen op “bekeken”, terwijl ik zeker weet dat ik (of mijn huisgenoten) deze afleveringen (nog) niet gezien heb.

Het maakt niet uit of ik een profiel aanmaak.

Als ik weer ga kijken, ga ik naar de eerstvolgende beschikbare aflevering (volgend seizoen) en moet dan, handmatig,  terug naar de aflevering waar ik gebleven was.


Zou ik de “bekeken “ afleveringen op “beschikbaar “ kunnen zetten?

 

Graag een oplossing.

 

grtz,

 

Ton

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Ik kijk zelf zelf bij toeval ook Blue Bloods en zit in Seizoen 3, nu heb ik wel mijn eigen profiel.

 

Heb net profiel van me partner er op gezet en naar Blue Bloods serie gegaan en hier begint hij gewoon op de Pilot aflevering, dus je kan met je eigen profiel gewoon verder gaan waar jij gebleven bent. Geef dan wel door dat ieder zicht aan zijn eigen profiel houd.

Bekijk in context

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

@ray.houben Inmiddels heb ik terugkoppeling, sorry dat het zo lang moest duren. Alle afleveringen van seizoen 5 van Blue Bloods zijn nu beschikbaar. Kun je dit verifiëren? Veel kijkplezier!

Bekijk in context

24 Reacties 24
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Ik kijk zelf zelf bij toeval ook Blue Bloods en zit in Seizoen 3, nu heb ik wel mijn eigen profiel.

 

Heb net profiel van me partner er op gezet en naar Blue Bloods serie gegaan en hier begint hij gewoon op de Pilot aflevering, dus je kan met je eigen profiel gewoon verder gaan waar jij gebleven bent. Geef dan wel door dat ieder zicht aan zijn eigen profiel houd.

Halogeen123
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Hallo Dave,

 

Bedankt voor je reactie.

 

Ik ga het gelijk proberen.

 

grtz,

 

Ton

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Graag gedaan en als er iets is laat het maar weten.

ray.houben

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Hallo, ben nu zelf bij seizoen 5 van blue bloods, maar vreemd genoeg gaat die maar tot afl 10? Verder gaat die niet. Of de afleveringen staan bijna bij ieder seizoen verkeerd om. Eerst af 2 dan 3 en dan 1

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

@ray.houben klopt aflevering 10 is een korte versie vanwege de Corona en tournee die Donny Wahlberg had met The New Kids On The Block, die bestaan nog steeds.

Ik heb alle seizoenen van True Blood uit America gehaald via Torrent tot Seizoen 12 zonder ondertiteling.

Ze zijn nu met Seizoen 13 bezig en aflevering 9 en 10 zijn net geschoten

zie hier Blue Bloods - Afleveringen 

 

Fout in de Media Box kan misschien @Lycke  of collega die hier over gaat doorgeven aan de juiste afdeling, (Lycke ik tag jou omdat je ook de EPG doet )

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @ray.houben , welkom op onze Community. Fijn dat je ons hebt gevonden en onze Communityleden je mogen helpen.
 

Ik heb bij mij thuis de serie "Blue Bloods" ook bekeken via mijn Next mediabox en bij seizoen 5 heb ik wel meerdere afleveringen, ook na aflevering 10. Ik ben erg benieuwd op welke manier jij naar deze serie kijkt. Bekijk je deze via de mediabox, of via onze Ziggo GO app? 

ray.houben

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

hi Meindert, ik kijk ziggo movies en serie via zo een kaart reader wat je in je tv kunt steken dus niet via een mediabox. En mijn collega die heeft ook maar tot aflevering 10 bij seizoen 5. Alle andere seizoen staan gewoon volledig er op.

ray.houben

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Hey Dave,

Jij hebt het denk ik over seizoen 10, maar ik over seizoen 5 en dat na aflevering 10 er geen afleveringen meer op staan en hij meteen naar seizoen 6 spring. Ook begint die met afl 2 en daa

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Kun je nog eens controleren hoe het bij jou in Ziggo GO staat @ray.houben? Weet je toevallig ook hoe je collega kijkt?

ray.houben

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Hoi Riks,

 

Ik en mijn collega kijken alleen via de tv movies en series xl niet via ziggo go

ray.houben

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Kan het eens proberen te installeren op mijn smart monitor wat ik in de eetkamer heb.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

@ray.houben  schreef:

Hey Dave,

Jij hebt het denk ik over seizoen 10, maar ik over seizoen 5 en dat na aflevering 10 er geen afleveringen meer op staan en hij meteen naar seizoen 6 spring. Ook begint die met afl 2 en daa


@ray.houben  Seizoen 5 zou 23 afleveringen moeten hebben, dit net opgezocht via deze site Blue Bloods 

Klopt Ziggo loopt ver achter want ik heb ze allemaal reeds gezien, maar ik bedoelde in mijn topic seizoen 5. Zal eens op mijn Media Box kijken.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

@ray.houben  Seizoen 5 heeft bij mij op de Media Box Mini 23 afleveringen bij Seizoen 5

 

Zit je wel goede en niet via Streaming dienst of Youtube

 

IMG_8884.jpgIMG_8885.jpg

ray.houben

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Hey dave, nee ik kijk helemaal goed hoor gewoon via mijn tv zoals ik altijd kijk. En alle andere seizoenen staan er gewoon allemaal op maar behalve seizoen 5 niet meer als 10afl

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Dat is inderdaad heel erg vreemd ja. Omdat het hier wel staat tot 23 afleveringen.

 

@Rikst  Kun jij met de magische krachten deze oplossing terug toveren 😊

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Ik heb melding gemaakt dat seizoen 5 van Blue Bloods niet beschikbaar is via de CI+ module. Dan hoop ik maar dat ik daarmee snel de ontbrekende afleveringen terug tover 😉 Ik kan niet precies aangeven wanneer dat gereed is @ray.houben maar we houden je op de hoogte.

ray.houben

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Merci, voor de moeite en hulp👍en fingers cross voor magic🤞

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @ray.houben

Heb je inmiddels alle afleveringen tot je beschikking?

ray.houben

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Nee Rikst stonden er een paar dagen geleden nog niet op.

Uitgelicht topic