1
Vraag
2
Reacties
Jos_V

Level 9
  • 264Posts
  • 2Oplossingen
  • 162Likes

Serie (Vandaag Inside) niet in te plannen (Next en apps)

Ik zag dat de nieuwe reeks Vandaag Inside (v/a 16 jan SBS6 21:35) geen rood cirkeltje had (had dit altijd als serie opgenomen), dus wilde ik die dan maar opnieuw inplannen.  Dit heb ik intussen geprobeerd via zowel browser app, Android app, als Next box. In alle gevallen krijg ik keurig  in de popup te zien dat dit is gelukt, maar er is nog steeds nergens een rood cirkeltje te zien (niet op de Next box en in geen enkele app).

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jos_V
Topicstarter
Level 9
  • 264Posts
  • 2Oplossingen
  • 162Likes

@Steefb  Update: nog nog een keer proberen stond er wel "Annuleer serie opname" (dat stond er eerst niet, dat matchte dus niet met het recept uit de link), heb dat gedaan en serie opnieuw geprogrammeerd en nu staat er wel de hele week een rood cirkeltje.  Maar de exacte volgorde van de stappen is nu dus wat duister, misschien is het tijd-afhankelijk (d.w.z. dat je een tijdje moet wachten tussen de stappen)?

Bekijk in context

7 Reacties 7
Steefb

Level 20
  • 15275Posts
  • 2924Oplossingen
  • 6841Likes
Jos_V
Topicstarter
Level 9
  • 264Posts
  • 2Oplossingen
  • 162Likes

@Steefb  Werkt niet helaas...  Je kunt wel een losse opname programmeren en dan kun je die ook annuleren ("Annuleer opname") en dan serie weer proberen op te nemen (of dat direct doen), maar in alle gevallen wordt niet de serie opgenomen.  Ik heb dit overigens nu alleen met de Android app geprobeerd,kan het vanavond thuis nog met de Next proberen (zoals gezegd is het basisprobleem er overal).

Jos_V
Topicstarter
Level 9
  • 264Posts
  • 2Oplossingen
  • 162Likes

@Steefb  Update: nog nog een keer proberen stond er wel "Annuleer serie opname" (dat stond er eerst niet, dat matchte dus niet met het recept uit de link), heb dat gedaan en serie opnieuw geprogrammeerd en nu staat er wel de hele week een rood cirkeltje.  Maar de exacte volgorde van de stappen is nu dus wat duister, misschien is het tijd-afhankelijk (d.w.z. dat je een tijdje moet wachten tussen de stappen)?

Jos_V
Topicstarter
Level 9
  • 264Posts
  • 2Oplossingen
  • 162Likes

@Steefb Ik hoop alleen wel dat dit soort issues ook verder worden onderzocht, om structureel op te lossen, want het blijven bugs en dit soort trial-and-error workarounds blijven irritant.

Raytje

Level 7
  • 141Posts
  • 10Oplossingen
  • 29Likes

Ik heb net een serie opname gepland voor Veronica Inside. Ik zie dat rode rondje wel in mijn gids op Ziggo go op de PC als in de Ziggo go app. Ik heb geen workaround gebruikt of zo iets. Dus het is dan geen bug die iedereen treft.

Steefb

Level 20
  • 15275Posts
  • 2924Oplossingen
  • 6841Likes

@Raytje  schreef:

Ik heb net een serie opname gepland voor Veronica Inside. Dus het is dan geen bug die iedereen treft.

@Raytje  Het gaat ook niet bij alle serieopnames fout, alleen bij series die al eerder ingepland zijn geweest.

Wat er volgens mij fout gaat.

Stel: Je hebt vroeger ''the big bang theory'' opgenomen als serie opname. Netjes afleveringen verwijderd nadat ze bekeken zijn. Nooit de serie verwijderd. Er is overigens ook geen optie voor om te zien wat er nog aan serieopnames staan die niet (meer) in de gids staan. Maar ziggo ''onthoudt'' het wel.

Op een gegeven moment wil je ''the big bang theory'' weer opnemen, ziggo ''denkt'' nu, dit is al opgenomen en plant de serie niet in.

Nu komt de ''workaround'' van @condor, aangezien de ''the big bang theory'' nu wel weer in de gids staat, is de serie te verwijderen.

Raytje

Level 7
  • 141Posts
  • 10Oplossingen
  • 29Likes

Verkeerd begrepen dan. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic