PetraZ

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Serie Saving hope is verdwenen!

• Nou wil ik na 2 wk weer verder met de serie Saving hope, blijkt deze verdwenen te zijn uit Films en Series! Waarom? En komt het echt niet meer terug? Is het nog ergens anders te bekijken? We zaten middenin seizoen 3.....
1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 2050Posts
  • 200Oplossingen
  • 374Likes

Hi @PetraZ! Welkom op de Ziggo Community! 

Pfff... Wat onwijs balen zeg 😞 Zit je er net lekker in, is de serie weg. Helaas heb ik ook geen goed nieuws, want deze serie was te bekijken tot 3 februari. Of hij nog terugkomt, dat weet ik niet. Daar is niks over bekend. Je kunt altijd even kijken of je hem nog ergens anders kunt bekijken! Sorry 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 2050Posts
  • 200Oplossingen
  • 374Likes

Hi @PetraZ! Welkom op de Ziggo Community! 

Pfff... Wat onwijs balen zeg 😞 Zit je er net lekker in, is de serie weg. Helaas heb ik ook geen goed nieuws, want deze serie was te bekijken tot 3 februari. Of hij nog terugkomt, dat weet ik niet. Daar is niks over bekend. Je kunt altijd even kijken of je hem nog ergens anders kunt bekijken! Sorry 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo