DE5HTJES
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Serie Netflix niet meer zichtbaar

We hebben het volgende probleem:

Sinds twee weken is  een serie van Netflix niet meer zichtbaar te bekijken via de medianextbox van ziggo. Het ziet er zo uit:Je kunt niets meer alleen trailer afspelenJe kunt niets meer alleen trailer afspelen

Dit is wel mogelijk via de smarttv en andere apparaten zonder gebruik van wifi. We hebben contact gehad met netflix en ze melden het volgende:

CDBB2AF8-5CBF-40DB-9655-3B61C88ED030.jpegE1AAE26A-66C3-48CF-A49A-B22613D0DB4A.jpeg

Gisteren is ons modem vervangen en zijn er wifi boosters geinstalleerd. Echter is het probleem hier niet mee verholpen. Graag een oplossing hiervoor

52 Reacties 52
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 15580Posts
  • 655Oplossingen
  • 3613Likes

@RoWi.  Die staat er ook doorsrollen naar beneden hier is 217 IP

RoWi.
Expert
Expert
  • 8786Posts
  • 375Oplossingen
  • 2238Likes

@Dave!  schreef:

@RoWi.  Die staat er ook doorsrollen naar beneden hier is 217 IP

Ok daar gaat het namelijk om. Het lijkt mij zeer vreemd als de techneuten bij Ziggo dit niet op afstand kunnen uitlezen.

Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 15580Posts
  • 655Oplossingen
  • 3613Likes

Juistem 😉

Jonathan-458
Super Expert
Super Expert
  • 2418Posts
  • 162Oplossingen
  • 852Likes

@Cecilia,

@Lotte gaf eerder aan dat de klant in IPv4 Only modus opereert echter geeft de foto ook een IPv6 adres weer.

Bij DS of DS lite kan de TP-Link bedraad Ziggo AP wanneer deze is aangesloten issue's opleveren, deze werkt alleen probleemloos i.c.m. IPv4. problemen zijn echter zeer random en zelf nooit exact de oorzaak van weten te achterhalen. Heb de units die ik ben tegengekomen dan ook allemaal geflashed naar de originele TP-Link firmware waarbij het issue constant verdween.

@DE5HTJES

Zou u de TP-Link unit uit het netwerk willen halen en hierna het modem en mediabox willen herstarten.

DE5HTJES
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

We vinden jullie oplossingen allemaal heel meedenkend maar tot op heden geen enkel resultaat. Ik denk dat we er ons maar bij neerleggen en dat dit hopelijk niet te vaak voorkomt. We hebben met hindernissen de serie uiteindelijk gelukkig af kunnen kijken. Nogmaals dank allemaal.

Jonathan-458
Super Expert
Super Expert
  • 2418Posts
  • 162Oplossingen
  • 852Likes

@DE5HTJES

Het is een beetje een moeilijke situatie en op afstand helpen maakt dit het niet gemakkelijker.

Mocht u er toch weer moeite in willen stoppen laat het ons weten, u betaald tenslotte voor zowel Netflix als uw Ziggo abonnement en alles moet gewoon goed werken.

Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 15580Posts
  • 655Oplossingen
  • 3613Likes

@DE5HTJES 

De TP Link die er tussen zit is dit de DecoM4 

Mocht dit zo zijn, de laatste foto Snelle Roaming de Beamforming zet deze eens uit, en herstart je deco's even, dit kan je via menu doen,

of bij alle TP Links even stekker eruit, na minuut weer alles er in, begin bij de Hoofd Deco.

IMG_2246.jpgIMG_2247.jpgB292EA16-24B1-4F01-9404-5DA051DB174A.jpeg

Jonathan-458
Super Expert
Super Expert
  • 2418Posts
  • 162Oplossingen
  • 852Likes

@Dave!

Volgens mij gaat het over de C7, niet Deco series. maar we moeten even afwachten op @DE5HTJES reactie.

DE5HTJES
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Zoals eerder vandaag geven we het op….. we hebben de 3 wifi boosters idd. Die je nu niet meer kunt vinden op website ziggo vlgs mij. Maar goed voorheen hadden we hetzelfde probleem zonder dit dus daar kan het ook niet aan liggen volgens ons.

Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 15580Posts
  • 655Oplossingen
  • 3613Likes

Alles loopt via de boosters. En je kan het proberen misschien. We proberen alles uit te sluiten. Ook wat @Jonathan-458  al zegt er zit iets niet goed maar wat. We gaan verder denken. Mijn troefkaart is helaas niet geworden, je next is doorgekeken en niks te vinden. Ik ga even verder nadenken wat er nog meer kan zijn.

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 1056Posts
  • 104Oplossingen
  • 276Likes

Hi @DE5HTJES

We hebben even radiostilte gehad omdat je er (logisch) wel even klaar mee was. Is dit gevoel al was minder sterk geworden?
Zijn er inmiddels nog veranderingen geweest? Heb je nog dingen getest of heb je het echt laten rusten?

DE5HTJES
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

we hebben het laten rusten. We zien de serie tot nu toe nog steeds staan, maar hadden we al afgekeken. Bij een andere serie is dit tot nu toe niet voorgevallen.

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 1056Posts
  • 104Oplossingen
  • 276Likes

@DE5HTJES Bedankt voor jouw snelle reactie. Helemaal duidelijk, dat snap ik wel nadat je er al de nodige uren mee bezig bent geweest. Wel fijn dat je het op een andere manier hebt kunnen kijken. 

Mocht het weer voorkomen, dan horen we het heel graag. 

Uitgelicht topic