1
Vraag
2
Reacties
Vaantje

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Seizoen 2 Why women kill?

Hallo experts,

Misschien is deze vraag al eens gesteld, kan het vooralsnog niet terugvinden. Afgelopen weekend 1e seizoen van Why women kill via Ziggo gekeken. Seizoen 2 is inmiddels al een tijdje uit en te zien bij Videoland. Komt deze ook nog via Ziggo beschikbaar en zo ja, wanneer? Dank.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 401Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag @Vaantje, goed dat je het aankaart. Ik heb even gezocht maar ik zie deze niet op onze planning staan. Ik snap dat je hier flink van baalt, het kan zijn dat deze later nog wel toegevoegd wordt maar hier kan ik geen toezeggingen over doen. 

Bekijk in context

Uitgelicht
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Reacties
  • 401Oplossingen
  • 976Likes

Hoi @Vaantje, jazeker! Je kunt het in de gaten houden via deze link. Hier kondigen wij nieuwe releases aan 🙂 

6 Reacties 6
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23380Posts
  • 1046Oplossingen
  • 7392Likes

Alles over serie's en films vind je in dit topic Laatste kans series Ziggo On Demand 

Wie weet staat je antwoordt er tussen en anders komen moderators elke werkdag langs de topic's op te pakken en je verder te helpen.

Vermeld je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Vaantje
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je Dave, maar nee, het antwoord staat er niet tussen. Dus ik wacht nog even totdat er een moderator antwoord geeft.  

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 401Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag @Vaantje, goed dat je het aankaart. Ik heb even gezocht maar ik zie deze niet op onze planning staan. Ik snap dat je hier flink van baalt, het kan zijn dat deze later nog wel toegevoegd wordt maar hier kan ik geen toezeggingen over doen. 

Vaantje
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

hallo Lotte,

Dank je. Oh wat jammer. Kan ik iets in de gaten houden hiervoor? De link die Dave! noemde misschien of is er een bepaalde openbare planning?

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 401Oplossingen
  • 976Likes

Hoi @Vaantje, jazeker! Je kunt het in de gaten houden via deze link. Hier kondigen wij nieuwe releases aan 🙂 

Vaantje
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ok, dank je.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic