1
Vraag
2
Reageer en help mee
calvin

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Secret Circle activeren

Helaas kan ik nog steeds niet secret circle activeren. Beide methoden zoals aangedragen door ziggo werken niet. Iedere keer als ik naar de activatiepagina gaat, kan ik helaas niet inloggen.

Ziggo, wanneer ga je dit oplossen?

alvast bedankt!
76 Reacties 76
LeonardFV

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
de zender zelf doet het niet. geeft geen zwart beeld maar schakelt uberhaubt niet over.
die optie staat er ook bij, maar ook daarop kan ik niet klikken.

gr.
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Dat is vreemd, wat bedoel je met 'schakelt uberhaubt niet over'. Staat de zender niet in je zenderlijst, als in, hij slaat hem over en gaat gewoon door naar de eerstvolgende zender daarna?
In dat laatste geval is het goed om te kijken of je favorieten lijst aanstaat en deze daar niet in zit. Anders kan je de box nog terug zetten naar fabrieksinstellingen om opnieuw de zenders te zoeken.

In ieder geval is de optie in Mijn Ziggo wel vreemd, kan je mij je klantnummer sturen via een privébericht?
Je kan me een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'stuur bericht'.

Gr,
LeonardFV

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
fabrieksinstellingen terug gezet en nu doet die het wel.
bedankt voor de hulp!
gr,
Marleenenbas

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier bij mij ook nog steeds dit probleem. Geactiveerd maar zonder resultaat.
Kan ziggo hier wat aan doen.
Kijk via n cisco
:grinning:
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Hallo Marleenenbas,

Dan heb ik wel iets meer informatie nodig 😉
Welke melding krijg je op het kanaal? Wat kreeg je te zien bij het activeren via Mijn Ziggo?
En voor mij nieuw wat betreft de herinstallatie van LeonardFV, maar wellicht dat je dat ook kan proberen.

Gr,
Marleenenbas

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Ronald
ik heb het via de site aangezet.
Op de tv/cisco gekeken of het actief was. de mededeling was dat het dus moet activeren.
Maar dat heb ik dus al gedaan
Zonet even in mijn producten gekeken en zag dat het nu dus niet actief stond. Weer aangezet, en dan komt de melding dat er iets fout gegaan is probeer het later nog eens.
Ook deze melding kreeg ik overigens van de week ook.
Ik log in via Chrome (klantenservice aan de telefoon vroeg daar ook al naar, maar kwam niet echt met een oplossing. Behalve dat het dus toen gelukt was. Maar als ik nu kijk staat er niet aan).
Beetje vreemd....
Wat nu?
Grtz
Marleenenbas

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
LeonardFV wrote:
fabrieksinstellingen terug gezet en nu doet die het wel.
bedankt voor de hulp!
gr,

de mediabox gerest dus?
zou dit ook met de cisco helpen??
ik ga dat even proberen en hopen dat ik dan de apparaat weer werkend krijg haha
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Ok, ik heb aan deze kant ook even getest, ik kreeg 4x de foutmelding, 5e keer ging hij goed. Het lijkt me handig dat je de komende 24+ uur even niks meer veranderd in Mijn Ziggo en kijkt of de zender in de komende 24+ uur gaat werken. Het kan namelijk 24 uur duren voor de wijziging actief is.

Gr,
Jos1409

Level 9
  • 356Posts
  • 4Oplossingen
  • 87Likes
@Ronald Ziggo
ik voeg er nog maar eentje toe aan de wondere wereld van Secret Circle. Sinds kort kan ik via mijn TV met CI+ module deze zender niet meer kijken omdat hij gecodeerd is (geen onderdeel pakket). Het vreemde is dat ik hem via de Mediabox zonder problemen wel kan zien. Dus aan het aanzetten in Mijn Ziggo lijkt het niet te liggen, alhoewel het klikken op aan- of uitzetten alleen maar een spontane scroll naar boven veroorzaakt. Voor de duidelijkheid: ik heb hier nog nooit eerder problemen mee gehad. Is er een probleem met de update van de CI+ module. Voor de duidelijkheid 2: via de mediabox kan ik wel gewoon kijken..
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Probeer de zenders opnieuw op te halen in mijn ziggo. En daar is secret Circel ook evt opnieuw te activeren.

Let op bij deze procedure moet de aparatuur wel aan staan.
TWEELING104

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goeden avond

bij mij staat de knop beheer je zenderpakket i.p.v. extra zenders bestellen&opzeggen
Hoe kom ik nu bij extra zenders ??
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
TWEELING104

Waar zie je "beheer je zenderpakket i.p.v. extra zenders bestellen&opzeggen"
Op welke website of op welke pagina of op welk apparaat?
SSWW

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mag de mijne ook geactiveerd worden?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
SSWW

Als je TV kijkt via een CI+ module of een mediabox kun je zelf in Mijn Ziggo Secret Circle aanzetten:
Mijn Ziggo > Producten > Beheer je zenderpakketten > rechts bovenin op aanzetten klikken
Krijg je een foutmelding dan staat hij al aan.

Je kunt in
Mijn Ziggo > Producten iets naar beneden scrollen naar je smartcard of Mediabox en dan op instellingen klikken en op Opnieuw ophalen
je zenders opnieuw activeren, dan moet de Mediabox en TV wel aanstaan.
achsan

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik kan secret circel niet activeren, krijg telkens de foutmelding: Er ging iets fout tijdens het activeren van secret circle. Probeer het later opnieuw
Remk

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan het ook niet activeren. Wat kan in doen?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators eens in de paar werkdagen langskomen in ieder topic, dus dat kan nog een paar dagen duren.

Wil je sneller contact met Ziggo, gebruik dan de chat om een antwoord te krijgen op je vraag.

De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat

Remk achsan
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic