Vraag
Reacties
MEESTERS
Level 1

Screensaver

Ik luister veel radio via de ziggo net box maar wordt gek van de oranje bal als screensaver kan hier wat anders worden ingesteld en zoja hoe dan?

e-mail meldingen
Aan Uit
4 Reacties 4
Pasi
Level 19
MEESTERS wrote:

Ik luister veel radio via de ziggo net box maar wordt gek van de oranje bal als screensaver kan hier wat anders worden ingesteld en zoja hoe dan?

Hallo,

Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.


Blijkbaar is het resultaat van deze poll, dat men nu zo'n 'mooie’ screensaver heeft. Dat de klanten of Ziggo zelf voor deze screensaver heeft gekozen, is niet duidelijk, maar wie zou deze ( de huidige ) screensaver hebben gekozen?

Er klagen veel meer klanten over de screensaver en die willen graag een normale zwarte. Ziggo zou bezig zijn met een andere ( of meerdere ) screensavers, maar volgens Ziggo is dat niet zo eenvoudig te realiseren. Blijkbaar is voor Ziggo een screensaver toevoegen hightech .

robbo
Level 20
T.E.A.M.

@MEESTERS Even wat tips. Het beste is als de mogelijkheid daar is: de Next aansluiten op een versterker/receiver. De tv kan dan uit gezet worden.

 

Verder bij veel merken tv's kan je het beeld uit zetten ( beeld wordt zwart maar tv blijft aan. Dit meestal intestellen in het menu beeld van de tv. Welk merk TV?

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemiddag @MEESTERS en welkom op de Community,

Goed dat je met deze suggestie een topic bent gestart. Maar wat @Pasi en @robbo aangeven klopt. We hebben van meer klanten feedback gekregen over de Radio App op de Next. 
In dit openstaande topic hebben we ook verschillende nieuwe Screensaver suggesties waarop gestemd kan worden. aan de hand van de input zullen we kijken of dit op termijn in een toekomstige update
aangepast kan worden. 

0 Kudos
Herman Hofman
Level 1

De klanten van Ziggo die hier last van hebben, worden al twee jaar aan het bekende lijntje gehouden. Ziggo moet nu eindelijk eens met een oplossing komen, anders gaat het Ziggo klanten kosten.