Ik luister veel radio via de ziggo net box maar wordt gek van de oranje bal als screensaver kan hier wat anders worden ingesteld en zoja hoe dan?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
MEESTERS wrote:Ik luister veel radio via de ziggo net box maar wordt gek van de oranje bal als screensaver kan hier wat anders worden ingesteld en zoja hoe dan?
Hallo,
Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.
Blijkbaar is het resultaat van deze poll, dat men nu zo'n 'mooie’ screensaver heeft. Dat de klanten of Ziggo zelf voor deze screensaver heeft gekozen, is niet duidelijk, maar wie zou deze ( de huidige ) screensaver hebben gekozen?
Er klagen veel meer klanten over de screensaver en die willen graag een normale zwarte. Ziggo zou bezig zijn met een andere ( of meerdere ) screensavers, maar volgens Ziggo is dat niet zo eenvoudig te realiseren. Blijkbaar is voor Ziggo een screensaver toevoegen hightech .
@MEESTERS Even wat tips. Het beste is als de mogelijkheid daar is: de Next aansluiten op een versterker/receiver. De tv kan dan uit gezet worden.
Verder bij veel merken tv's kan je het beeld uit zetten ( beeld wordt zwart maar tv blijft aan. Dit meestal intestellen in het menu beeld van de tv. Welk merk TV?
Goedemiddag @MEESTERS en welkom op de Community,
Goed dat je met deze suggestie een topic bent gestart. Maar wat @Pasi en @robbo aangeven klopt. We hebben van meer klanten feedback gekregen over de Radio App op de Next.
In dit openstaande topic hebben we ook verschillende nieuwe Screensaver suggesties waarop gestemd kan worden. aan de hand van de input zullen we kijken of dit op termijn in een toekomstige update
aangepast kan worden.
De klanten van Ziggo die hier last van hebben, worden al twee jaar aan het bekende lijntje gehouden. Ziggo moet nu eindelijk eens met een oplossing komen, anders gaat het Ziggo klanten kosten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.