1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
oldcar

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Screensaver in Ziggo Mediabox XL

Weet iemand of het mogelijk is de Screensaver in de radiozenders uit te zetten, zenders boven 801. Met name irritant bij de stingray kanalen, daar is tenslotte wel beeld bij.

Groetjes
OldCar:blush:
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Thijs Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3070Posts
  • 318Oplossingen
  • 230Likes
Welkom op onze Community, OldCar!

Op de Mediabox XL kun je de schermbeveiliging niet uitschakelen. Je zal dan toch af en toe op een knop van de afstandbediening moeten drukken. 😉

Groet,
Thijs

Bekijk in context

9 Reacties 9
Meldingen
Aan Uit
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Luister je radio via de Tv dan? Je kn dat beter doen via een externe weergever. De Tv hoeft dan niet altijd aan, en de geluidskwaliteit is doorgaans een stuk beter, mits je natuurlijk een nette installatie hebt... :wink:

Ik weet zo niet of de screensaver is uit te schakelen bij deze box. Bij de Humax kan het in ieder geval niet, maar daar heb je natuurlijk geen last van als het geluid wordt weergegeven via een receiver, soundbar o.i.d.
Thijs Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3070Posts
  • 318Oplossingen
  • 230Likes
Welkom op onze Community, OldCar!

Op de Mediabox XL kun je de schermbeveiliging niet uitschakelen. Je zal dan toch af en toe op een knop van de afstandbediening moeten drukken. 😉

Groet,
Thijs
Gprins73

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is daar technisch niets aan te doen moet toch kunnen dacht ik bij een update
sebas14

Level 11
  • 594Posts
  • 16Oplossingen
  • 301Likes
Je kan 2 dingen doen:

Bij de Stingray muziekzenders (863 tot 907) kan je als je naar het kanaal gaat direct in de balk naar links gaan en APPS aanklikken en zoek naar Stingray. Dan opent hij mooi het kanaal in de app en zie je alles lekker groot en zonder die vervelende screensaver ( wie dat ding heeft uitgevonden, die moet al ontslagen zijn)

Bij de overige radiozenders vanaf 801 kan je op je afstandsbediening PIJLTJE OMHOOG of PIJLTJE OMLAAG ingedrukt houden totdat je de zenderlogo's links in beeld zie staan. Dan komt die vervelende screensaver ook niet meer.

Wat ik wel graag zou willen zien is de programmering van de radiozenders. Daar zou Ziggo nog wel een pluspuntje mee scoren (en die vervelende balk uitschakelen haha)
Gprins73

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik snap u niet ik zie wel een balk maar geen APPS
HaroldFrl

Level 11
  • 630Posts
  • 11Oplossingen
  • 69Likes
Hangt van de software af op je Mediabox XL, druk op menu, bibliotheek en dan apps, daar staat Stingray tussen.
Of bij nieuwere software, druk op menu en selecteer dan apps.
sebas14

Level 11
  • 594Posts
  • 16Oplossingen
  • 301Likes
Ik heb nog versie 3.4.1 en dan zie je het volgende (zie foto's)
Martin_1961

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi, ik liep tegen het zelfde probleem aan.
Wat ik doe om via de horizon box naar de radio zenders te luisteren zonder screensaver in beeld is het volgende. Via AB van tv menu openen, naar systeem instellingen, beeld, eco en dan beeld uit optie aanklikken. Elke tv qua merk zal deze mogelijkheid hebben. Je tv gaat dan is standby mode zonder beeld.
Nu heb ik wel externe netwerk speakers aan mijn tv hangen met een hdmi kabel.
Dit werkt perfect. Ik weet niet of dit ook werkt met de ingebouwde speakers van je tv. (Uberhaupt te slecht van kwaliteit IMO.
Ik hoop dat dit werkt voor je.
A.Dekker

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het beeld gaat zo inderdaad uit,  dank je.  Nu nog uitvinden hoe het beeld weer aan gaat als ik van zender wil wisselen.