1
Vraag
2
Reacties
Leen-Corina123

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Schotel en ziggo

Kan ik met een ziggo gecertificeerde tv ook in het buitenland kijken.. we hebben ook een schotel op de camper…maar geen idee of dit ook samen kan…

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

In het buitenland kun je ziggo go gebruiken.

De schotel en ziggo gaan niet samen.

 

Ziggo GO - Overal tv met Ziggo GO | Ziggo

 

Verbind een laptop met een hdmi kabel met je tv, en stel je tv in als 2e scherm.

 

Niet alle landen in Europa maken deel uit van de EU. Denk aan bijvoorbeeld Engeland of Zwitserland. Ook voor overzeese gebieden gelden afwijkende regels. Check hier voor vertrek of je op je bestemming Ziggo GO kunt kijken.

 

 

Ziggo GO op je tweede tv voor Apple TV, Google TV, Android TV en Amazon Fire TV gaat niet werken, daar is een ziggo internetverbinding voor nodig.

Bekijk in context

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Voor het gebruik van je satellietschotel heb je een abonnement nodig van CanalDigitaal en die staat inderdaad los van Ziggo. Als je een stabiele netwerkverbinding in je kampeerauto hebt via een 4G-router, een Wifi-hotspot of via je telefoon of laptop dan kun je bij voorbeeld via Chromecast Ziggo kijken als je cast via de ZiggoGo-app. Op Apple-TV kun je ook de Ziggo-app installeren, net als de app's van NPO, Netflix, Disney+ en PrimeVideo. 
Maar er is wel één belangrijk punt: campings hebben in veel gevallen wel wifi, maar de kwaliteit is meestal bagger.

Ik heb zelf ook een schotel op het dak van m'n kampeerauto en mijn ervaring is dat ik via de schotel het beste beeld heb.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

In het buitenland kun je ziggo go gebruiken.

De schotel en ziggo gaan niet samen.

 

Ziggo GO - Overal tv met Ziggo GO | Ziggo

 

Verbind een laptop met een hdmi kabel met je tv, en stel je tv in als 2e scherm.

 

Niet alle landen in Europa maken deel uit van de EU. Denk aan bijvoorbeeld Engeland of Zwitserland. Ook voor overzeese gebieden gelden afwijkende regels. Check hier voor vertrek of je op je bestemming Ziggo GO kunt kijken.

 

 

Ziggo GO op je tweede tv voor Apple TV, Google TV, Android TV en Amazon Fire TV gaat niet werken, daar is een ziggo internetverbinding voor nodig.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Voor de schotel zal het niet uit maken of de TV Ziggo gecertificeerd is. 

Via de schotel zult diverse kanalen kunnen zien niet het Ziggo aanbod.

 

Zoals aangegeven voor het Ziggo aanbod zult u de app moeten gebruiken.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Voor het gebruik van je satellietschotel heb je een abonnement nodig van CanalDigitaal en die staat inderdaad los van Ziggo. Als je een stabiele netwerkverbinding in je kampeerauto hebt via een 4G-router, een Wifi-hotspot of via je telefoon of laptop dan kun je bij voorbeeld via Chromecast Ziggo kijken als je cast via de ZiggoGo-app. Op Apple-TV kun je ook de Ziggo-app installeren, net als de app's van NPO, Netflix, Disney+ en PrimeVideo. 
Maar er is wel één belangrijk punt: campings hebben in veel gevallen wel wifi, maar de kwaliteit is meestal bagger.

Ik heb zelf ook een schotel op het dak van m'n kampeerauto en mijn ervaring is dat ik via de schotel het beste beeld heb.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Wim C. De Ziggo Go TV app op een Apple TV gaat niet werken. Daarvoor is een Ziggo internet verbinding voor nodig.

Ik zou inderdaad ook eerder zeggen gebruik de schotel, zelfs zonder een canal digital abonnement is er genoeg te zien.

Leen-Corina123
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dankjewel voor de info

Leen-Corina123
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dankjewel 

Leen-Corina123
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dankjewel.. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic