1
Vraag
2
Reacties
RBERNS

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Schermtekst

Als ik de TV aan zet krijg ik altijd een half scherm met tekst over de HDMI programmaplaats. Hoe voorkom ik dat deze tekst verschijnt?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Helder verdwijnt deze tekst zodra de Next volledig is op gestart? Het lijkt te maken hebben met de methode van de bronnen toewijzen. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Dat zal iets van je tv zijn. Om te zien of er wat aan te veranderen is moeten we merk en typenr weten.

Ik vermoed echter dat het standaard ingebakken zit.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Gaat dit om een TV van het merk Loewe, dat lijkt de enige te zijn die deze combinatie van termen gebruikt.

 

Dan zal dit middels instellingen uit of aan kunnen worden gezet.  De handleiding die ik vond was niet heel duidelijk.

 

RBERNS
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het is een Loewe tv, Xelos XL. Dit probleem doet zich voor sinds ik de next heb aangesloten. Daarvoor kwam dit nooit voor.

RBERNS
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klopt, het is de Cel is xl. Sinds ik deze box, Ziggo next, heb komt dit probleem voor.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Zet u eerst de TV aan daarna de Next? Als er nog geen signaal op de HDMI poort staat waar de Next mee is verbonden kan dat de oorzaak zijn.

RBERNS
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je. Ik doe de TV en de next tegelijkertijd aan, met één druk op de afstandbediening. Maar ook als ik beide knoppen gebruik, in willekeurige volgorde, krijg ik de tekst in beeld.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Helder verdwijnt deze tekst zodra de Next volledig is op gestart? Het lijkt te maken hebben met de methode van de bronnen toewijzen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic