1
Vraag
2
Reacties
Klaas Steffens

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sbs6 ontbreekt

Ik kan SBS6 niet kiezen zender menukeuze 6 wordt overgeslagen

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Zet de TV aan en ga naar Mijn Ziggo.

Je kunt daar onder Producten -> Televisie - naar beneden scrollen tot de smartcard - de zenders opnieuw ophalen, vaak helpt het update signaal naar je TV je zenders weer goed te krijgen, binnen 15 minuten zou dit in orde moeten zijn.

 

Lukt dit niet, haal dan de zenders opnieuw op, op jet TV zonder de CI+ module met smartcard erin.

Televisie met CI+ Module opnieuw instellen | Klantenservice | Ziggo

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Zet de TV aan en ga naar Mijn Ziggo.

Je kunt daar onder Producten -> Televisie - naar beneden scrollen tot de smartcard - de zenders opnieuw ophalen, vaak helpt het update signaal naar je TV je zenders weer goed te krijgen, binnen 15 minuten zou dit in orde moeten zijn.

 

Lukt dit niet, haal dan de zenders opnieuw op, op jet TV zonder de CI+ module met smartcard erin.

Televisie met CI+ Module opnieuw instellen | Klantenservice | Ziggo

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Klaas Steffens
Een warm welkom op de Ziggo Community! 

Wat onhandig dat SBS6 in het zenderoverzicht wordt overgeslagen! Ik zie dat @Bert snel paraat was om je te voorzien van tips en tricks. Is het hiermee gelukt en kun je weer in volle glorie naar SBS6 kijken? 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic