Shoesie007

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Saving Hope seizoen 5

Hallo Ziggo,

mijn vraag over de serie Saving Hope is: Wanneer komt seizoen 5 van Saving Hope uit op Ziggo?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Hi @Shoesie007, welkom hier op de Community!

Ik heb flink gezocht in onze systemen maar helaas is er nog geen definitief nieuws met betrekking tot seizoen 5 van Saving Hope. Onlangs zijn seizoen 3 & 4 toegevoegd en ik begrijp dat je daar vliegensvlug doorheen bent gegaan 😉

Zodra er nieuws is over seizoen 5 zullen we dat natuurlijk communiceren via onze gebruikelijke kanalen en zul je dit ook terugzien in onze On Demand catalogus! Ik verwacht dat het niet lang zal duren!

Bekijk in context

13 Reacties 13
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Hi @Shoesie007, welkom hier op de Community!

Ik heb flink gezocht in onze systemen maar helaas is er nog geen definitief nieuws met betrekking tot seizoen 5 van Saving Hope. Onlangs zijn seizoen 3 & 4 toegevoegd en ik begrijp dat je daar vliegensvlug doorheen bent gegaan 😉

Zodra er nieuws is over seizoen 5 zullen we dat natuurlijk communiceren via onze gebruikelijke kanalen en zul je dit ook terugzien in onze On Demand catalogus! Ik verwacht dat het niet lang zal duren!

Novilok66

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat zou ik ook graag willen weten. Zit nu in 'n cliffhanger en balen hoe nu verder. Meen dat er zelfs na seizoen 5 ook nog seizoen 6 is. Komen deze erbij zodra jullie ze beschikbaar krijgen of stopt het hier? 

schagend

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Seizoen 6 komt er helaas niet. 

Mark 2241

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik zit ook met de cliffhanger van seizoen 4.

Wanneer komt seizoen 5? Komt die überhaupt? 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi allen, 

Het antwoord van mijn collega Erik is helaas nog ongewijzigd. Op dit moment is niet bekend of er nog andere seizoenen in ons aanbod worden toegevoegd. Je kan hiervoor het beste onze On Demand Catalogus in de gaten houden. Alles series & films die toegevoegd of verwijderd worden uit het aanbod staan daar namelijk als eerste vermeld. 

MargrietAzier

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik zat Saving Hope te kijken en opeens is de serie weg. Hij heeft ook niet bij laatste kans gestaan. Wat is er aan de hand?

Ik wil graag seizoen 5 nog afkijken 🙂

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag @MargrietAzier, een heel warm welkom op onze Ziggo Community. Saving hope is helaas niet meer beschikbaar via ons on demand portal. Dit is natuurlijk flink balen als je net in een seizoen zat. Helaas kan ik dit niet terug draaien. 

MargrietAzier

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wel vreemd want in de On Demand Catalogus staan alle 5 seizoenen er nog in en er is ook geen waarschuwing geweest.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@MargrietAzier Het kan natuurlijk zijn dat ik verkeerd kijk maar ik zie hem niet in de catalogus staan. Wil je een screenshot of link delen? Als hij er nog wel in staat dan moet hij het nog doen! 

MargrietAzier

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vanochtend stond hij er nog in, nu is hij weg 😓

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@MargrietAzier Ik ben niet graag de boodschapper van het slechte nieuws maar dan moet ik je helaas echt teleurstellen. 

alexenclaudia

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wat  is  de rede dat  die  serie er ineens af is  zonder waarschuwing

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @alexenclaudia . Helaas verdwijnen er soms films en series in ons aanbod. De uitzendrechten zijn niet onbeperkt en we willen natuurlijk ook regelmatig vernieuwen! Iedereen over elke serie/film die verdwijnt mailen als waarschuwing, dat wordt wat lastig. Maar we hebben een mooi topic waarin we jullie op de hoogte houden! Neem hier vooral af en toe een kijkje. 

Uitgelicht topic