Shoesie007
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Saving Hope seizoen 5

Hallo Ziggo,

mijn vraag over de serie Saving Hope is: Wanneer komt seizoen 5 van Saving Hope uit op Ziggo?

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Community Moderator
Community Moderator
  • 1537Reacties
  • 202Oplossingen
  • 261Likes

Hi @Shoesie007, welkom hier op de Community!

Ik heb flink gezocht in onze systemen maar helaas is er nog geen definitief nieuws met betrekking tot seizoen 5 van Saving Hope. Onlangs zijn seizoen 3 & 4 toegevoegd en ik begrijp dat je daar vliegensvlug doorheen bent gegaan 😉

Zodra er nieuws is over seizoen 5 zullen we dat natuurlijk communiceren via onze gebruikelijke kanalen en zul je dit ook terugzien in onze On Demand catalogus! Ik verwacht dat het niet lang zal duren!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Erik S
Community Moderator
Community Moderator
  • 1537Reacties
  • 202Oplossingen
  • 261Likes

Hi @Shoesie007, welkom hier op de Community!

Ik heb flink gezocht in onze systemen maar helaas is er nog geen definitief nieuws met betrekking tot seizoen 5 van Saving Hope. Onlangs zijn seizoen 3 & 4 toegevoegd en ik begrijp dat je daar vliegensvlug doorheen bent gegaan 😉

Zodra er nieuws is over seizoen 5 zullen we dat natuurlijk communiceren via onze gebruikelijke kanalen en zul je dit ook terugzien in onze On Demand catalogus! Ik verwacht dat het niet lang zal duren!

Bekijk in context

Novilok66
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat zou ik ook graag willen weten. Zit nu in 'n cliffhanger en balen hoe nu verder. Meen dat er zelfs na seizoen 5 ook nog seizoen 6 is. Komen deze erbij zodra jullie ze beschikbaar krijgen of stopt het hier? 

schagend
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Seizoen 6 komt er helaas niet. 

Mark 2241
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik zit ook met de cliffhanger van seizoen 4.

Wanneer komt seizoen 5? Komt die überhaupt? 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5221Reacties
  • 1190Oplossingen
  • 1576Likes

Hi allen, 

Het antwoord van mijn collega Erik is helaas nog ongewijzigd. Op dit moment is niet bekend of er nog andere seizoenen in ons aanbod worden toegevoegd. Je kan hiervoor het beste onze On Demand Catalogus in de gaten houden. Alles series & films die toegevoegd of verwijderd worden uit het aanbod staan daar namelijk als eerste vermeld.