Afgelopen week een nieuwe TV gekocht. Een Samsung ue43ru7100 en er een CI+-module via Ziggo bij besteld. Nu werkt de RODE knop niet. Ik heb via de site van ZIggo gecheckt, zowel postcode als TV zijn geschikt voor digitale TV. Dus ik wil graag ON DEMAND. Helaas krijg ik te zien: NIET BESCHIKBAAR.
Ook niet via SETTINGS / Zenders / Interface staat in het CI menu de rode knop op AAN. Maar hij doet het niet. Wie kan me helpen? Is het überhaupt mogelijk?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dennis1979 wrote:
Ik krijg vandaag - alsnog de ‘eerste’ CI+ module. Deze was verkeerd bezorgd en is alsnog geleverd. Een hele andere datum achterop. Deze pakt hem wel, laat de rode knop direct zien. Alleen krijg ik een foutcode: 587. Ik ga dat nu proberen op te zoeken… Jullie een idee?
HET IS OPGELOST … de eerste Smartcard erin, in de ANDERE CI+ module en klaar is kees!
Bedankt mensen...
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Overbodige vraag misschien, maar gebruik je wel een 1.3 module en is je tv verbonden met het internet. Je moet wel in het voormalige ziggo gebied wonen om het te laten werken.
Teun
Van de week de CI+ module gehad, Quantis Interactieve CI+ 1.3 module.
Internet is ook aanwezig en inderdaad voormalig Ziggo gebied.
Toestel al even van stroom gehad?
Teun
Teun wrote:
Toestel al even van stroom gehad?
Teun
Ga k proberen zo ...
Stroom er af en er weer op … helpt niets…
NIET BESCHIKBAAR
Heb jij wel een retourgeschikte aansluiting, maw is de aansluiting niet verouderd? Even een foto van je hoofdaansluiting en aansluiting bij tv posten. Misschien wordt het dan wat duidelijker. En gebruik je de laatste software?
Teun
Staat bij Instellingen/Overige instellingen of bij Update van de CI+ Module de optie Rode Knop functiewel aangevinkt, dat kan je ook instellen op de Quantis module. Op mijn Samsung TV moest ik dat ook handmatig aanvinken/klikken.
@Teun Weet je zeker dat Retourgeschikt noodzakelijk is?
Ik vraag dit omdat Interactieve TV in dit geval zover ik weet wordt afgehandeld via de verbinding van de TV met het Internet. Of is dat maar gedeeltelijk zo?
@Dennis1979 TV Apps die van Internet gebruik maken, zoals Youtube of Netflix, krijgen die contact met de buitenwereld?
Teun wrote:
Heb jij wel een retourgeschikte aansluiting, maw is de aansluiting niet verouderd? Even een foto van je hoofdaansluiting en aansluiting bij tv posten. Misschien wordt het dan wat duidelijker. En gebruik je de laatste software?
Teun
hanh wrote:
@Teun Weet je zeker dat Retourgeschikt noodzakelijk is?
Ik vraag dit omdat Interactieve TV in dit geval zover ik weet wordt afgehandeld via de verbinding van de TV met het Internet. Of is dat maar gedeeltelijk zo?
@Dennis1979 TV Apps die van Internet gebruik maken, zoals Youtube of Netflix, krijgen die contact met de buitenwereld?
Vwb Internet: jazeker! Dat gaat goed...
Wat gebeurt er als je de tv kabel rechtstreeks aansluit op je hoofdaansluiting nadat je de kap er af haalt? Kapje kwartslag draaien. Vr gr Teun
Teun wrote:
Wat gebeurt er als je de tv kabel rechtstreeks aansluit op je hoofdaansluiting nadat je de kap er af haalt? Kapje kwartslag draaien. Vr gr Teun
Ga ik zo proberen, tbc
Teun wrote:
Wat gebeurt er als je de tv kabel rechtstreeks aansluit op je hoofdaansluiting nadat je de kap er af haalt? Kapje kwartslag draaien. Vr gr Teun
Uhm ..UMU-1006?
Dat gaat niet, want dan moet ik ook de data kabel er uit halen en heb ik geen internet? Dat is toch nodig voor on demand?
Dan moet er tijdelijk even een splitter tussen . De umu is niet retour geschikt. Daarvoor moet je de SQ601 hebben. Woon je in de buurt van Emmen toevallig, dan heb ik er wel eentje liggen . Vr gr Teun
Teun wrote:
Dan moet er tijdelijk even een splitter tussen . De umu is niet retour geschikt. Daarvoor moet je de SQ601 hebben. Woon je in de buurt van Emmen toevallig, dan heb ik er wel eentje liggen . Vr gr Teun
In Groningen …
Kan ik de SQ601 zelf halen? Of via Ziggo?
Welke splitter? Heb je een linkje?
Aanvulling. Zonder kosten bij Ziggo te bestellen.
Klopt. Maar dan moet TS even een paar dagen geduld hebben.
Teun
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.