1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Dennis1979

Level 1
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Samsung ue43ru7100 met CI+ Module en GEEN RODE knop

Afgelopen week een nieuwe TV gekocht. Een Samsung ue43ru7100 en er een CI+-module via Ziggo bij besteld. Nu werkt de RODE knop niet. Ik heb via de site van ZIggo gecheckt, zowel postcode als TV zijn geschikt voor digitale TV. Dus ik wil graag ON DEMAND. Helaas krijg ik te zien: NIET BESCHIKBAAR.

Ook niet via SETTINGS / Zenders / Interface staat in het CI menu de rode knop op AAN. Maar hij doet het niet. Wie kan me helpen? Is het überhaupt mogelijk?

Oplossing
55 Reacties 55
Meldingen
Aan Uit
Teun

Level 17
  • 4215Posts
  • 182Oplossingen
  • 814Likes

Oke, weer een stapje verder. Ziet hij de module wel? maw gaat hij authentiseren? Jammer dat je wat verder weg woont. Heb je ook al eens gekeken op de Samsung community? Misschien dat ze daar nog een oplossing weten.     Teun

Dennis1979
Topicstarter
Level 1
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Teun wrote:

Oke, weer een stapje verder. Ziet hij de module wel? maw gaat hij authentiseren? Jammer dat je wat verder weg woont. Heb je ook al eens gekeken op de Samsung community? Misschien dat ze daar nog een oplossing weten.     Teun

Ja, hij vindt hem en authoriseert hem en kanaal 14 geeft Ziggo Sport

Teun

Level 17
  • 4215Posts
  • 182Oplossingen
  • 814Likes

Krijg je ook wel rtl4 e.d? Ook aL geprobeerd je module te updaten?   Teun 

Dennis1979
Topicstarter
Level 1
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Teun wrote:

Krijg je ook wel rtl4 e.d? Ook aL geprobeerd je module te updaten?   Teun 

Ja … en ja (heeft meest recente versie/software)

Teun

Level 17
  • 4215Posts
  • 182Oplossingen
  • 814Likes

Dan weet ik het even niet meer. Misschien dat een van de andere leden nog een idee heeft. Of module en kaart bij een ander toestel testen ?    Teun

Dennis1979
Topicstarter
Level 1
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Teun wrote:

Dan weet ik het even niet meer. Misschien dat een van de andere leden nog een idee heeft. Of module en kaart bij een ander toestel testen ?    Teun

Volgens mij doet die het gewoon, want beeld is beter en hij leest hem ook.

Ik vraag me af wat er toch gebeurt met de rode knop; NIET BESCHIKBAAR … lijkt wel hard coded, alsof hij het uberhaupt niet eens checkt...

Teun

Level 17
  • 4215Posts
  • 182Oplossingen
  • 814Likes

Samsung community even kijken? Misschien dat daar nog een oplossing staat.  Teun

Dennis1979
Topicstarter
Level 1
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Teun wrote:

Samsung community even kijken? Misschien dat daar nog een oplossing staat.  Teun

Topic gestart! TBC … hoop ik

Teun

Level 17
  • 4215Posts
  • 182Oplossingen
  • 814Likes

Top! We horen van je.   Gr Teun

Teun

Level 17
  • 4215Posts
  • 182Oplossingen
  • 814Likes

Zie dat je al lekker bezig bent op de samsung community. Nu maar duimen dat het gaat werken.

 

Teun

Dennis1979
Topicstarter
Level 1
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik krijg vandaag - alsnog de ‘eerste’ CI+ module. Deze was verkeerd bezorgd en is alsnog geleverd. Een hele andere datum achterop. Deze pakt hem wel, laat de rode knop direct zien. Alleen krijg ik een foutcode: 587. Ik ga dat nu proberen op te zoeken… Jullie een idee?

Dennis1979
Topicstarter
Level 1
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Dennis1979 wrote:

Ik krijg vandaag - alsnog de ‘eerste’ CI+ module. Deze was verkeerd bezorgd en is alsnog geleverd. Een hele andere datum achterop. Deze pakt hem wel, laat de rode knop direct zien. Alleen krijg ik een foutcode: 587. Ik ga dat nu proberen op te zoeken… Jullie een idee?

HET IS OPGELOST … de eerste Smartcard erin, in de ANDERE CI+ module en klaar is kees!

Bedankt mensen...

Teun

Level 17
  • 4215Posts
  • 182Oplossingen
  • 814Likes

Zat er ook een nieuwe kaart bij de module?

 

Teun

Dennis1979
Topicstarter
Level 1
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Teun wrote:

Zat er ook een nieuwe kaart bij de module?

 

Teun

Ja, maar heb de ‘vorige’ gebruikt.

Teun

Level 17
  • 4215Posts
  • 182Oplossingen
  • 814Likes

Oke, prima om te horen dat het opgelost is!!

 

Teun.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78227Posts
  • 5291Oplossingen
  • 23304Likes