Afgelopen week een nieuwe TV gekocht. Een Samsung ue43ru7100 en er een CI+-module via Ziggo bij besteld. Nu werkt de RODE knop niet. Ik heb via de site van ZIggo gecheckt, zowel postcode als TV zijn geschikt voor digitale TV. Dus ik wil graag ON DEMAND. Helaas krijg ik te zien: NIET BESCHIKBAAR.
Ook niet via SETTINGS / Zenders / Interface staat in het CI menu de rode knop op AAN. Maar hij doet het niet. Wie kan me helpen? Is het überhaupt mogelijk?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Oke, weer een stapje verder. Ziet hij de module wel? maw gaat hij authentiseren? Jammer dat je wat verder weg woont. Heb je ook al eens gekeken op de Samsung community? Misschien dat ze daar nog een oplossing weten. Teun
Teun wrote:
Oke, weer een stapje verder. Ziet hij de module wel? maw gaat hij authentiseren? Jammer dat je wat verder weg woont. Heb je ook al eens gekeken op de Samsung community? Misschien dat ze daar nog een oplossing weten. Teun
Ja, hij vindt hem en authoriseert hem en kanaal 14 geeft Ziggo Sport
Krijg je ook wel rtl4 e.d? Ook aL geprobeerd je module te updaten? Teun
Teun wrote:
Krijg je ook wel rtl4 e.d? Ook aL geprobeerd je module te updaten? Teun
Ja … en ja (heeft meest recente versie/software)
Dan weet ik het even niet meer. Misschien dat een van de andere leden nog een idee heeft. Of module en kaart bij een ander toestel testen ? Teun
Teun wrote:
Dan weet ik het even niet meer. Misschien dat een van de andere leden nog een idee heeft. Of module en kaart bij een ander toestel testen ? Teun
Volgens mij doet die het gewoon, want beeld is beter en hij leest hem ook.
Ik vraag me af wat er toch gebeurt met de rode knop; NIET BESCHIKBAAR … lijkt wel hard coded, alsof hij het uberhaupt niet eens checkt...
Samsung community even kijken? Misschien dat daar nog een oplossing staat. Teun
Teun wrote:
Samsung community even kijken? Misschien dat daar nog een oplossing staat. Teun
Topic gestart! TBC … hoop ik
Top! We horen van je. Gr Teun
Zie dat je al lekker bezig bent op de samsung community. Nu maar duimen dat het gaat werken.
Teun
Ik krijg vandaag - alsnog de ‘eerste’ CI+ module. Deze was verkeerd bezorgd en is alsnog geleverd. Een hele andere datum achterop. Deze pakt hem wel, laat de rode knop direct zien. Alleen krijg ik een foutcode: 587. Ik ga dat nu proberen op te zoeken… Jullie een idee?
Dennis1979 wrote:
Ik krijg vandaag - alsnog de ‘eerste’ CI+ module. Deze was verkeerd bezorgd en is alsnog geleverd. Een hele andere datum achterop. Deze pakt hem wel, laat de rode knop direct zien. Alleen krijg ik een foutcode: 587. Ik ga dat nu proberen op te zoeken… Jullie een idee?
HET IS OPGELOST … de eerste Smartcard erin, in de ANDERE CI+ module en klaar is kees!
Bedankt mensen...
Zat er ook een nieuwe kaart bij de module?
Teun
Teun wrote:
Zat er ook een nieuwe kaart bij de module?
Teun
Ja, maar heb de ‘vorige’ gebruikt.
Oke, prima om te horen dat het opgelost is!!
Teun.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.