1
Vraag
2
Reacties
Dennis1979

Level 1
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Samsung ue43ru7100 met CI+ Module en GEEN RODE knop

Afgelopen week een nieuwe TV gekocht. Een Samsung ue43ru7100 en er een CI+-module via Ziggo bij besteld. Nu werkt de RODE knop niet. Ik heb via de site van ZIggo gecheckt, zowel postcode als TV zijn geschikt voor digitale TV. Dus ik wil graag ON DEMAND. Helaas krijg ik te zien: NIET BESCHIKBAAR.

Ook niet via SETTINGS / Zenders / Interface staat in het CI menu de rode knop op AAN. Maar hij doet het niet. Wie kan me helpen? Is het überhaupt mogelijk?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dennis1979
Topicstarter
Level 1
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Dennis1979 wrote:

Ik krijg vandaag - alsnog de ‘eerste’ CI+ module. Deze was verkeerd bezorgd en is alsnog geleverd. Een hele andere datum achterop. Deze pakt hem wel, laat de rode knop direct zien. Alleen krijg ik een foutcode: 587. Ik ga dat nu proberen op te zoeken… Jullie een idee?

HET IS OPGELOST … de eerste Smartcard erin, in de ANDERE CI+ module en klaar is kees!

Bedankt mensen...

Bekijk in context

55 Reacties 55
Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes

Overbodige vraag misschien, maar gebruik je wel een 1.3 module en is je tv verbonden met het internet. Je moet wel in het voormalige ziggo gebied wonen om het te laten werken.

 

Teun

Dennis1979
Topicstarter
Level 1
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Van de week de CI+ module gehad, Quantis Interactieve CI+ 1.3 module.

Internet is ook aanwezig en inderdaad voormalig Ziggo gebied. 

Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes

Toestel al even van stroom gehad?

 

Teun

Dennis1979
Topicstarter
Level 1
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Teun wrote:

Toestel al even van stroom gehad?

 

Teun

Ga k proberen zo ...

Dennis1979
Topicstarter
Level 1
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Stroom er af en er weer op … helpt niets…

NIET BESCHIKBAAR

Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes

Heb jij wel een retourgeschikte aansluiting, maw is de aansluiting niet verouderd? Even een foto van je hoofdaansluiting  en aansluiting bij tv posten. Misschien wordt het dan wat duidelijker. En gebruik je de laatste software?

 

Teun

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Staat bij Instellingen/Overige instellingen of bij Update van de CI+ Module de optie Rode Knop functiewel aangevinkt, dat kan je ook instellen op de Quantis module. Op mijn Samsung TV moest ik dat ook handmatig aanvinken/klikken.

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

@Teun Weet je zeker dat Retourgeschikt noodzakelijk is?
Ik vraag dit omdat Interactieve TV in dit geval zover ik weet wordt afgehandeld via de verbinding van de TV met het Internet. Of is dat maar gedeeltelijk zo?
@Dennis1979 TV Apps die van Internet gebruik maken, zoals Youtube of Netflix, krijgen die contact met de buitenwereld?

Dennis1979
Topicstarter
Level 1
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Teun wrote:

Heb jij wel een retourgeschikte aansluiting, maw is de aansluiting niet verouderd? Even een foto van je hoofdaansluiting  en aansluiting bij tv posten. Misschien wordt het dan wat duidelijker. En gebruik je de laatste software?

 

Teun

Deze? En de software is up to date!

 

Dennis1979
Topicstarter
Level 1
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
hanh wrote:

@Teun Weet je zeker dat Retourgeschikt noodzakelijk is?
Ik vraag dit omdat Interactieve TV in dit geval zover ik weet wordt afgehandeld via de verbinding van de TV met het Internet. Of is dat maar gedeeltelijk zo?
@Dennis1979 TV Apps die van Internet gebruik maken, zoals Youtube of Netflix, krijgen die contact met de buitenwereld?

Vwb Internet: jazeker! Dat gaat goed...

 

Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes

Wat gebeurt er als je de tv kabel rechtstreeks aansluit op je hoofdaansluiting nadat je de kap er af haalt? Kapje kwartslag draaien. Vr gr Teun

Dennis1979
Topicstarter
Level 1
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Teun wrote:

Wat gebeurt er als je de tv kabel rechtstreeks aansluit op je hoofdaansluiting nadat je de kap er af haalt? Kapje kwartslag draaien. Vr gr Teun

Ga ik zo proberen, tbc

Dennis1979
Topicstarter
Level 1
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Teun wrote:

Wat gebeurt er als je de tv kabel rechtstreeks aansluit op je hoofdaansluiting nadat je de kap er af haalt? Kapje kwartslag draaien. Vr gr Teun

Uhm ..UMU-1006?

Dat gaat niet, want dan moet ik ook de data kabel er uit halen en heb ik geen internet? Dat is toch nodig voor on demand?

Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes

Dan moet er tijdelijk even een splitter tussen . De umu is niet retour geschikt. Daarvoor moet je de SQ601 hebben. Woon je in de buurt van Emmen toevallig, dan heb ik er wel eentje liggen . Vr gr Teun

Dennis1979
Topicstarter
Level 1
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Teun wrote:

Dan moet er tijdelijk even een splitter tussen . De umu is niet retour geschikt. Daarvoor moet je de SQ601 hebben. Woon je in de buurt van Emmen toevallig, dan heb ik er wel eentje liggen . Vr gr Teun

In Groningen …

 

Kan ik de SQ601 zelf halen? Of via Ziggo?

Welke splitter? Heb je een linkje?

Dennis1979
Topicstarter
Level 1
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

 

Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes

Deze bijvoorbeeld.

 

 

vr gr Teun

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Aanvulling. Zonder kosten bij Ziggo te bestellen.

Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes

Klopt. Maar dan moet TS even een paar dagen geduld hebben.

 

Teun

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic