1
Vraag
2
Reacties
Freekai

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Samsung tv factory reset lukt niet

Beste allen,

Ik ben zojuist overgestapt naar Ziggo en heb zonder problemen het internet geïnstalleerd. Ik probeer nu de tv aan te sluiten met de ci module en sluit op een probleem. Via instelling algemeen is de factory reset niet beschikbaar. Tevens is de opties zenders ook niet beschikbaar. Ik heb meerdere dingen op internet gezocht maar dit mocht niet baten. Ik heb geen toetsen op de tv zitten en ook op de afstandsbediening geen cijfers. Ook staat deze op de thuis modes en niet winkel modus. Een half uur van de stroom en opnieuw aan werkt ook niet. Iemand de gouden tip? Betreft de Samsung UE50Ru7472

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Freekai
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dat kon dus niet, met veel gezoek kwam ik er achter dat de tv op een hospitality modus stond en heb ik na 8x proberen met verschillende remote control apps het eraf gekregen en toen was reset wel beschikbaar.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Steefb

Level 19
  • 14848Posts
  • 2850Oplossingen
  • 6513Likes

Heeft deze tv een dvb-c tuner? Volgens Samsung alleen een dvb-t tuner.

Rechtsreeks aansluiten op ziggo gaat dan niet, er moet een mediabox gebruikt worden.

50" Ultra HD Smart TV UE50RU7472 Series 7 (2019) | Samsung Support Czech Republic

Teun

Level 17
  • 4192Posts
  • 182Oplossingen
  • 796Likes

@Freekai  Her resetten  zou volgens onderstaand moeten lukken. Het is een buitenlands model, dus ci plus voor ziggo gaat hem zeer waarschijnlijk niet worden.

Teun.
De fabrieksinstellingen van de tv herstellen
Instellingen Algemeen Resetten Probeer nu
U kunt alle tv-instellingen terugzetten op de fabrieksinstellingen.
1. Kies Resetten. Het venster waarin u de beveiligingsPincode kunt invoeren, wordt weergegeven.
2. Voer de beveiligingsPincode in en selecteer vervolgens Ja. Alle instellingen worden opnieuw ingesteld. De
televisie wordt automatisch uitgeschakeld en weer ingeschakeld en het scherm voor de beginconfiguratie
Freekai
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dat kon dus niet, met veel gezoek kwam ik er achter dat de tv op een hospitality modus stond en heb ik na 8x proberen met verschillende remote control apps het eraf gekregen en toen was reset wel beschikbaar.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic