Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Beste allen,
Ik ben zojuist overgestapt naar Ziggo en heb zonder problemen het internet geïnstalleerd. Ik probeer nu de tv aan te sluiten met de ci module en sluit op een probleem. Via instelling algemeen is de factory reset niet beschikbaar. Tevens is de opties zenders ook niet beschikbaar. Ik heb meerdere dingen op internet gezocht maar dit mocht niet baten. Ik heb geen toetsen op de tv zitten en ook op de afstandsbediening geen cijfers. Ook staat deze op de thuis modes en niet winkel modus. Een half uur van de stroom en opnieuw aan werkt ook niet. Iemand de gouden tip? Betreft de Samsung UE50Ru7472
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat kon dus niet, met veel gezoek kwam ik er achter dat de tv op een hospitality modus stond en heb ik na 8x proberen met verschillende remote control apps het eraf gekregen en toen was reset wel beschikbaar.
Heeft deze tv een dvb-c tuner? Volgens Samsung alleen een dvb-t tuner.
Rechtsreeks aansluiten op ziggo gaat dan niet, er moet een mediabox gebruikt worden.
50" Ultra HD Smart TV UE50RU7472 Series 7 (2019) | Samsung Support Czech Republic
Dat kon dus niet, met veel gezoek kwam ik er achter dat de tv op een hospitality modus stond en heb ik na 8x proberen met verschillende remote control apps het eraf gekregen en toen was reset wel beschikbaar.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...