Vraag
Reacties
Oplossing
Joanna Bos
Level 2

Samsung surround en Spotify werken niet

Goedemorgen dame of heer,

Twee weken geleden is de monteur geweest met de nieuwe mediabox en installatie.

Echter, de achter surround speakers en Spotify doen het niet meer sinds die tijd.

Hij heeft de optische kabel gebruikt en alles op Idin gezet. Eerder stond alles op WiFi met HDMI Arc kabel en werkten de surroundset en Spotify prima.

Wat is wijsheid om dit aan te pakken?

Graag jullie advies.

Hartelijke groet,
Joanna Bos

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Dag @Joanna Bos 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben. Maar dit terzijde. 
Ik weet niet welke mediabox u eerst had en welke mediabox daar voor in de plaats is gekomen, maar in de eerdere situatie werkte alles prima en dan vraag ik mij af waarom het nu blijkbaar anders is aangesloten? De enige wijsheid logica die ik kan verzinnen: sluit het spul aan zoals het eerder was aangesloten en kijk of het werkt.

Bekijk in context

Joanna Bos
Level 2
Topicstarter

Bedankt Mariska voor de reminder.

Via Bluetooth doet alles het weer.

Optische kabel eruit.

 

Groeten,

Joanna

Bekijk in context

0 Kudos
5 Reacties 5
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Dag @Joanna Bos 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben. Maar dit terzijde. 
Ik weet niet welke mediabox u eerst had en welke mediabox daar voor in de plaats is gekomen, maar in de eerdere situatie werkte alles prima en dan vraag ik mij af waarom het nu blijkbaar anders is aangesloten? De enige wijsheid logica die ik kan verzinnen: sluit het spul aan zoals het eerder was aangesloten en kijk of het werkt.

Joanna Bos
Level 2
Topicstarter

Bedankt voor je reactie Wim.

Tot die conclusie was ik ook gekomen en ga ermee aan de slag.

Groeten,

Joanna

 

 

0 Kudos
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Soms @Joanna Bos ligt de logica binnen handbereik. Maar laat vooral weten of het gaat werken.

Succes!

0 Kudos
Mariska
Community Developer
Community Developer

Is het intussen allemaal gelukt @Joanna Bos ? We zijn benieuwd naar een update!

0 Kudos
Joanna Bos
Level 2
Topicstarter

Bedankt Mariska voor de reminder.

Via Bluetooth doet alles het weer.

Optische kabel eruit.

 

Groeten,

Joanna

0 Kudos