Goedemorgen dame of heer,
Twee weken geleden is de monteur geweest met de nieuwe mediabox en installatie.
Echter, de achter surround speakers en Spotify doen het niet meer sinds die tijd.
Hij heeft de optische kabel gebruikt en alles op Idin gezet. Eerder stond alles op WiFi met HDMI Arc kabel en werkten de surroundset en Spotify prima.
Wat is wijsheid om dit aan te pakken?
Graag jullie advies.
Hartelijke groet,
Joanna Bos
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag @Joanna Bos
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben. Maar dit terzijde.
Ik weet niet welke mediabox u eerst had en welke mediabox daar voor in de plaats is gekomen, maar in de eerdere situatie werkte alles prima en dan vraag ik mij af waarom het nu blijkbaar anders is aangesloten? De enige wijsheid logica die ik kan verzinnen: sluit het spul aan zoals het eerder was aangesloten en kijk of het werkt.
Bedankt Mariska voor de reminder.
Via Bluetooth doet alles het weer.
Optische kabel eruit.
Groeten,
Joanna
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @Joanna Bos
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben. Maar dit terzijde.
Ik weet niet welke mediabox u eerst had en welke mediabox daar voor in de plaats is gekomen, maar in de eerdere situatie werkte alles prima en dan vraag ik mij af waarom het nu blijkbaar anders is aangesloten? De enige wijsheid logica die ik kan verzinnen: sluit het spul aan zoals het eerder was aangesloten en kijk of het werkt.
Bedankt voor je reactie Wim.
Tot die conclusie was ik ook gekomen en ga ermee aan de slag.
Groeten,
Joanna
Soms @Joanna Bos ligt de logica binnen handbereik. Maar laat vooral weten of het gaat werken.
Succes!
Is het intussen allemaal gelukt @Joanna Bos ? We zijn benieuwd naar een update!
Bedankt Mariska voor de reminder.
Via Bluetooth doet alles het weer.
Optische kabel eruit.
Groeten,
Joanna
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.