1
Vraag
2
Reacties
Rob_w

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung one remote en mediabox

Ik heb een Samsung Q80 serie(2020) aangeschaft. Bij instellen tv werd de mediabox next meteen gevonden, zodat hij te bedienen is met de one remote. Werkt allemaal prima, en de next gaat ook aan als ik de tv aanzet. Alleen bij uitschakelen tv met de one remote gaat de mediabox niet op stand-by. 
iemand suggesties??

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

Wat ook vaak helpt: na de instelling koppelen ab . Om de tv even echt stroomloos te zetten. ( stroom stekker los)

Bekijk in context

4 Reacties 4
Boris de Kat

Level 16
  • 1296Posts
  • 34Oplossingen
  • 296Likes

@Rob_w  Ik denk dat het expres gedaan is om via de mediabox naar radio te kunnen luisteren, zonder de tv aan te zetten.

Als je de box aanzet om radio te luisteren, gaat ook de tv aan en als je de tv uit zou zetten om radio te luisteren via een soundbar of iets dergelijks, zou de box ook weer uitgaan en zou je nooit naar de radio kunnen luisteren via de mediabox.

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

@Rob_w Zet in het menu inz Next "beeld en geluid" -de functie een knop voor uit en zetten- op uit. Test dit eens uit. 

Boris de Kat

Level 16
  • 1296Posts
  • 34Oplossingen
  • 296Likes

@robbo  schreef:

@Rob_w Zet in het menu inz Next "beeld en geluid" -de functie een knop voor uit en zetten- op uit. Test dit eens uit. 


Dat werkt ook niet, ik heb de Q95T en de box gaat ook niet uit, de uit knop op de afstandbediening van de tv werkt hetzelfde als als de witte uit knop op de afstandbediening van de Nextbox.

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

Wat ook vaak helpt: na de instelling koppelen ab . Om de tv even echt stroomloos te zetten. ( stroom stekker los)

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic