De TV kan geen zenders meer vinden, nadat ik de TV opnieuw wilde instellen. Met de code 0000 werden alle instellingen kennelijk gereset.
Ook nadat ik de CI+ module verwijderd heb lukt het niet om bijvoorbeeld NPO1/2/3 als zender te ontvangen.
Chromecast/Netflix ed werkt overigens nog prima.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je deze stappen exact gevolgd?
TV installeren | Klantenservice | Ziggo
Geef aan waar je foutloopt, inclusief eventuele foutmeldingen.
Zoek alleen digitaal als deze mogelijkheid voorbijkomt.
@rprooij ,
Helpt dit u misschien verder:
Samsung Smart TV Ziggo Digitale TV installeren - YouTube
Succes.
Goedemiddag, bedankt voor uw bericht. Nu blijkt dat bij signaalinformatie zowel Frequentie als Sterkte waarden 00 hebben...
Dus een andere oorzaak??
Ik heb aan bekabeling niets gewijzigd.
Vr gr
Rob
Instelgegevens:
Oud Ziggo gebied (fZiggo):
frequentie 474 MHz, symbolrate 6875, modulatie 64 qam.
Oud UPC gebied (fUPC):
frequentie 164 MHz, symbolrate 6900, modulatie 64 qam.
Netwerk ID 5555, soms is 05555 nodig: gecodeerd
Netwerk ID 4444, soms is 04444 nodig: ongecodeerd, zonder smartcard
Ziggo wil op termijn overal 474 MHz gebruiken.
Beste,
Helaas nog niet gelukt. Sta voor een raadsel.
Maar zoals eerder aangegeven is de signaalsterkte 0,00!! Ligt daar niet de oorzaak?
Ja, je moet wel signaal hebben.
Wat jammer dat het nog steeds niet werkt @rprooij. Raadsels zijn er om op te lossen. Laten we dan gaan kijken naar het signaal, 0.0 is natuurlijk veel te weinig. Heb je voor mij een foto van de hoofdaansluiting en kun je daarop aangeven welke coax naar de tv loopt?
@rprooij Bedankt voor het delen van de aansluiting! Ik zie dat je gebruik maakt van een versterker. Om hoeveel meter kabel gaat het en heb je al een andere poort op de versterker getest?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.