1
Vraag
2
Reacties
Fr1so75!

Level 3
  • 11Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Samsung Smart TV icm Next mini ziggo kijken

Goedenavond,

Omdat onze huidige TV bijna ter ziele gaat, ben ik aan het kijken naar een nieuwe TV. Nu zag ik een mooie smart tv van Samsung. Alleen lees ik overal dat er op de Samsung TV geen Ziggo Go app zit.

Bij mijn huidige TV heb ik de Ziggo Next Mini, via WiFi verbonden. Als ik deze aansluit op de Samsung Smart TV, dan kan ik toch gewoon van alle functionaliteiten van Ziggo gebruiken, zoals TV gids, TV&Replay, films en Series enz? Dan heb je de Ziggo Go app toch niet nodig?

Alvast bedankt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.

Level 20
Expert
  • 16565Posts
  • 711Oplossingen
  • 5376Likes

Klopt, u sluit de Mini via HDMI aan op uw TV kiest de juiste ingang en alles zal net zo werken als met de oude TV.

Het smart deel van de Samsung heeft u alleen nodig voor apps die op de Next Mini ontbreken. Al is het tegenwoordig lastig zou u ook een niet smart TV kunnen kopen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
RoWi.

Level 20
Expert
  • 16565Posts
  • 711Oplossingen
  • 5376Likes

Klopt, u sluit de Mini via HDMI aan op uw TV kiest de juiste ingang en alles zal net zo werken als met de oude TV.

Het smart deel van de Samsung heeft u alleen nodig voor apps die op de Next Mini ontbreken. Al is het tegenwoordig lastig zou u ook een niet smart TV kunnen kopen.

Fr1so75!
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Onze huidige TV is een eerste generatie Philips Ambilight tv, geen smart tv. Maar mbv de next mini, kan ik Netflix, Prime video, videoland, npo start en YouTube kijken.

bedankt voor jouw reactie. Naar zo’n bevestigingsreactie was ik op zoek.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat is je favoriete seizoen?

Uitgelicht topic