1
Vraag
2
Reacties
lpmpeters

Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Samsung SMT-G7401 Ziggo Horizon functioneert niet goed

Sinds vorige week kan ik programma's niet meer terugkijken, pauzeren of doorspoelen, als ik een opname bekijk kan ik ook niet doorspoelen en kan ik ook niet terug naar live televisie kijken. Ik krijg foutmeldingen (als ik bijv. wil pauzeren) dat de zender niet beschikbaar is, terwijl ik op dat moment naar die zender kijk. Ik heb al meerdere malen geprobeerd de mediabox te herstarten (kabels eruit, wachten, kabels er weer in, opnieuw opstarten). Dit werkt helaas niet. Ik heb mijn opnames verwijderd, ook dit had geen effect. Wie kan mij verder helpen?

21 Reacties 21
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

@Martin Baks, fijn dat het probleem opgelost lijkt 🙂 Nog steeds werkt alles naar behoren? @lpmpeters hoe gaat het bij jou met een nieuwe mediabox?

lpmpeters
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Het probleem is opgelost 🙂 de nieuwe box werkt goed, dankjewel

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic