Sinds vorige week kan ik programma's niet meer terugkijken, pauzeren of doorspoelen, als ik een opname bekijk kan ik ook niet doorspoelen en kan ik ook niet terug naar live televisie kijken. Ik krijg foutmeldingen (als ik bijv. wil pauzeren) dat de zender niet beschikbaar is, terwijl ik op dat moment naar die zender kijk. Ik heb al meerdere malen geprobeerd de mediabox te herstarten (kabels eruit, wachten, kabels er weer in, opnieuw opstarten). Dit werkt helaas niet. Ik heb mijn opnames verwijderd, ook dit had geen effect. Wie kan mij verder helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Martin Baks, fijn dat het probleem opgelost lijkt 🙂 Nog steeds werkt alles naar behoren? @lpmpeters hoe gaat het bij jou met een nieuwe mediabox?
Het probleem is opgelost 🙂 de nieuwe box werkt goed, dankjewel
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.