HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hi,
Ik heb van de week de Ziggo Voice afstandsbediening besteld en aangesloten (gekoppeld).
Alles werkt in Ziggo maar het lukt niet om met de AD de Samsung TV instellingen te bedienen, zoals apps, internet, prime, netflix etc.
Zodra ik de source verander naar bv Netflix ga kan ik niet navigeren of OK gebruiken, alleen volume en de Source knop.
Hoe kan ik dit oplossen?
Tv is de Samsung QLED 43Q64T
Thanks!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @Pas023 en welkom op onze Community 🙂
Goed dat je ons via deze weg hebt gevonden. Het bedienen van apps op je tv, zonder gebruik van de mediabox, is niet mogelijk met de afstandsbediening van Ziggo. Het klopt dus inderdaad dat je de verschillende apps op je tv hier niet mee kunt bedienen. Hiervoor heb je de afstandsbediening van je televisie nodig.
Hey @Pas023 en welkom op onze Community 🙂
Goed dat je ons via deze weg hebt gevonden. Het bedienen van apps op je tv, zonder gebruik van de mediabox, is niet mogelijk met de afstandsbediening van Ziggo. Het klopt dus inderdaad dat je de verschillende apps op je tv hier niet mee kunt bedienen. Hiervoor heb je de afstandsbediening van je televisie nodig.
Hoi Mariska,
Helaas, dan gebruiken we voorlopig 2 afstandsbedieningen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...