De soundbar Samsung HW-K335 reageert niet op de volume knoppen van de afstandsbediening. Soundbar is verbonden met de Mediabox XL d.m.v. optische kabe die bij de soundbar is geleverd.
Onder instellingen heb ik;
Analoog UIT
S/Dif output AAN
S/Dif Audio Sync 0ms
Dolby Digital Output AAN
Opgelost! Ga naar oplossing.
Laat maar!! Probleem is opgelost!! Simpel de gebruikshandleiding van de soundbar eens goed gelezen. Op de afstandsbediening van de soundbaar het knopje “SOUND” 5 seconden indukken en het werkt!!
Blij met de afstandsbediening van de Mediabox XL. Alles in 1 apparaat!!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Laat maar!! Probleem is opgelost!! Simpel de gebruikshandleiding van de soundbar eens goed gelezen. Op de afstandsbediening van de soundbaar het knopje “SOUND” 5 seconden indukken en het werkt!!
Blij met de afstandsbediening van de Mediabox XL. Alles in 1 apparaat!!
Hi koosjebroos, welkom op de Community. Je hebt je eigen mysterie opgelost, gefeliciteerd! Ik heb je eigen antwoord als ‘beste antwoord’ geselecteerd 😉
Top dat je de oplossing hebt gedeeld. Deze instellingen zijn ook handig voor andere gebruikers met de Samsung HW-K335. Ik moet zeggen dat ik de handleiding ook wel eens oversla en het liefst zelf het apparaat aan de praat probeer te krijgen.
Veel kijk- en luisterplezier!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.