1
Vraag
2
Reacties
Boreshel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung CMT-C7140 omruilen voor een Next Mini?

Ik heb een Alles in 1 Plus abonnement met een Samsung SMT-C7140. Kan ik deze ook omruilen voor een Next Mini?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AlexHelpt
Expert
Expert
  • 1420Posts
  • 235Oplossingen
  • 586Likes

Hallo en welkom Boreshel,

Als je een Next Mini wil, dan zul je je abonnement van Alles-in-1 Plus naar TV Start (met Next Mini) en Internet Start/Complete/Max/Giga moeten veranderen. Het lijkt me dat er dan ook eenmalige kosten (€19,95) bijkomen.

Als je het zeker wil weten, kan je ook contact opnemen met de klantenservice via www.ziggo.nl/chat of telefonisch via 1200 (vanaf vaste Ziggo-lijn) of 0900-1884 (overige) 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
AlexHelpt
Expert
Expert
  • 1420Posts
  • 235Oplossingen
  • 586Likes

Hallo en welkom Boreshel,

Als je een Next Mini wil, dan zul je je abonnement van Alles-in-1 Plus naar TV Start (met Next Mini) en Internet Start/Complete/Max/Giga moeten veranderen. Het lijkt me dat er dan ook eenmalige kosten (€19,95) bijkomen.

Als je het zeker wil weten, kan je ook contact opnemen met de klantenservice via www.ziggo.nl/chat of telefonisch via 1200 (vanaf vaste Ziggo-lijn) of 0900-1884 (overige) 🙂

Dirk4

Stamgast
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Een tip, doe het niet op dit moment, de mini is echt bagger op dit moment😪

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56539Posts
  • 3725Oplossingen
  • 13549Likes

Er is sinds gister een storing die haperingen veroorzaakt.

Verder werkt de Next mini prima.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo