Hoe kan ik mijn eigen App-menu samenstellen en apps weghalen waarmee ik niets wil?
Dank voor de input.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Misschien helpt deze pagina je beter op weg, als je apps download kan je ze aan startmenu toevoegen.
Apps toevoegen aan het home-scherm van mijn QLED TV
Hier staat de gebruiksaanwijzing en handleidingen
65" Crystal UHD 4K 65TU7020 (2020) Garantie-informatie Algemene onderwerpen
Dave heeft al een link gedeeld.
Je kunt inderdaad geen 'eigen' balk maken maar je kan hier wel apps aan toevoegen of verwijderen. Kleine opmerking een app van de start balk verwijderen betekent niet dat deze uit het systeem van de televisie wordt verwijderd.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoe bedoel je dit met wel apparaat, want de Apps op de Media Box Next en de Mini staan vast en deze kan je niet schuiven en verplaatsen. Enige apparaat die dit kon was de Media Box XL ( vh Horizon Box )
Als het om de TV gaat laat maar even weten welk merk en serienummer.
Hallo Dave, dank voor je reactie. Zijn een paar punten. Zoals ik het ervaar kun je er bijvoorbeeld geen app voor internet of Kijk opzetten. En je kunt geen (eigen) balk voor je apps maken. Ik heb een Samsung UHD 65 TU 7020.
Alvast dank voor je reactie
Misschien helpt deze pagina je beter op weg, als je apps download kan je ze aan startmenu toevoegen.
Apps toevoegen aan het home-scherm van mijn QLED TV
Hier staat de gebruiksaanwijzing en handleidingen
65" Crystal UHD 4K 65TU7020 (2020) Garantie-informatie Algemene onderwerpen
Dave heeft al een link gedeeld.
Je kunt inderdaad geen 'eigen' balk maken maar je kan hier wel apps aan toevoegen of verwijderen. Kleine opmerking een app van de start balk verwijderen betekent niet dat deze uit het systeem van de televisie wordt verwijderd.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.