Hoe maak ik een verbinding tussen de Sagemcom en een Sony KDL32D3000?
In de oude mediabox - zie foto -zat een HDMI poort, maar die zit niet op de Sagemcom.
Dus past de kabel er niet in.
Welke kabel of wellicht verloopstuk moet ik nu gebruiken, om ook nog iets te kunnen zien op het tv-scherm?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een hdmi poort zit op een mediabox
De sagecom is een router geen mediabox.
Kijk hier hoe je een en ander installeert.
Alles over installeren | Klantenservice | Ziggo
Hoi @gm.damen ,
De Sagemcom is een modem, geen Mediabox. 🙂 De Mediabox is nog prima en kan blijven staan. Je moet je huidige modem (waarschijnlijk een witte connectbox) vervangen door het nieuwe Sagemcom modem.
Voor de Sagemcom is het extra van belang dat de coax installatie op orde is, kun je een foto van het AOP maken? Het AOP = de wandcontactdoos waar de kabel van Ziggo je huis binnen komt. 🙂
Bedankt, het was mijn eigen fout om die twee te verwarren. Ontdekte ik even later.
Bedankt, het was mijn fout om die twee dingen door elkaar te halen...
Er zijn ergere fouten 😉 Gelukkig brachten de anderen je hier snel op weg uit de verwarring @gm.damen Ben je er inmiddels uitgekomen met de aansluitingen en verbindingen? Of kunnen we je nog ergens bij helpen?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.