1
Vraag
2
Reacties
Buurman

Level 14
  • 989Posts
  • 50Oplossingen
  • 899Likes

SQ601 en Mediabox Next

Ik bezit sinds 2 weken de Next en heb toen gelijktijdig de connectbox ontvangen.
Zowel de Next als de connectbox werkt naar volle tevredenheid.
De SQ601 heb ik gewoon op de AOP in de meterkast laten zitten en heb daar de connectbox datakabel en TV coax kabel op aangesloten.
Nu zag ik ergens op de Ziggo site bij de installatieprocedures dat deze SQ601 verwijderd dient te worden en een PAO-01 splitter te plaatsen op de AOP.
Nu werkt alles perfect en die PAO-01 splitter heb ik nooit ontvangen.
Kan ik de SQ601 gewoon laten zitten of dien ik een andere splitter bij Ziggo te vragen ??
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
POA-01 is gratis toe te sturen, heb je wel een nieuwe coaxkabel voor naar je modem nodig (groen-rood, oftewel IEC naar Fconnector).
POA-03 kunnen ze ook sturen, is een moderne variant van de SQ601 (met een Fconnector voor data)

Bekijk in context

3 Reacties 3
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
Beste Jocola

Als je geen last heb van storingen en alles werkt goed, kan je dit laten zitten, anders kan je altijd bij een bouwmarkt een PAO-1 splitter aanschaffen.

Weet niet 100% zeker of Ziggo deze los opstuurd, misschien weten andere gebruikers of een moderator dit je te vertellen.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Je kunt Ziggo een POA vragen. Dan krijg je 'm gratis gestuurd.
Pas nog gedaan.
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
POA-01 is gratis toe te sturen, heb je wel een nieuwe coaxkabel voor naar je modem nodig (groen-rood, oftewel IEC naar Fconnector).
POA-03 kunnen ze ook sturen, is een moderne variant van de SQ601 (met een Fconnector voor data)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic