struik

Level 3
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

SBS 9 mist bij Ziggo On demand

Wij hebben Ziggo On-Demand, en hadden tot nu toe ook SBS 9. Maar die is nu weg cq gecodeerd. Vreemd dat die zender eraf is gehaald..
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey struik , alweer! ;-).

Zojuist heb ik even telefonisch contact met je gehad. Je hebt een heel oud abonnement (die ik in de 5 jaar dat ik hier werk nog niet eerder ben tegengekomen) en SBS9 is geen onderdeel van je abonnement. De opties zijn telefonisch doorgenomen, dus dit komt verder helemaal goed ^^.

Bekijk in context

22 Reacties 22
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Dat zou niet het geval moeten zijn. Log eens in in mijn Ziggo en vernieuw het zenderaanbod.
struik
Topicstarter
Level 3
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Bij TV-Standaard, staat SBS 9 er gewoon bij op kanaal 19. Maar daarop ontvang ik hem dus niet.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Ook niet na vernieuwing van het zenderaanbod?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey struik . Welkom hier!
Je geeft aan dat je Ziggo on demand hebt. Hoe bedoel je dit precies? Op welke manier kijk je tv en waar mis je SBS9 precies? 🙂
struik
Topicstarter
Level 3
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
struik
Topicstarter
Level 3
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Jan F. Geprobeerd, helpt niet, heb ook geen zichtbare card.
Lycke Ziggo Hoe ik kijk? zie bijlage, gewoon al jaren digitaal, SBS op 19 is nu ineens gecodeerd. 😞





Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75183Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Hoe kijk je digitaal, met een CI+ of één of andere mediabox en welke precies?

Staat onder Mijn Televisie niet: Digitale ontvanger en smartcards
als je een beetje naar beneden scrolt? struik
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11787Posts
  • 897Oplossingen
  • 4303Likes
struik wrote:
Wij hebben Ziggo On-Demand, en hadden tot nu toe ook SBS 9. Maar die is nu weg cq gecodeerd. Vreemd dat die zender eraf is gehaald..


struik
Je kan op de jouw mediabox naar 'on demand' en via 'tv gemist' heb je de optie 'kijk'. SBS 9 word hier aangeboden. Welke melding krijg je als je deze stappen volgt? Verder kun je met de Ziggo GO app ook gebruik maken van de On Demand/Replay TV functies. Maar volgens mij bedoel je dat niet.

struik wrote:
Maar die is nu weg cq gecodeerd. Vreemd dat die zender eraf is gehaald..

Zie je deze melding wanneer je naar SBS9 navigeert? Het is niet duidelijk waar en wanneer je deze melding precies ontvangt. Kun je hier meer tekst en uitleg over geven?
struik
Topicstarter
Level 3
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Serkan Ziggo Via TV gemist krijg ik de melding dat die programma alleen via een abonnement te zien is. Waarom vind je me niet duidelijk? Ik ontvang gewoon SBS 9 niet meer, terwijl ik dat die eerst wel had. Programma is er gewoon er uitgehaald. Ik ga morgens weleens bellen, bedankt voor je reactie..
struik
Topicstarter
Level 3
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Be rt dit is het Bert....
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75183Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
OK, zet je Mediabox aan en klik onder Digitale ontvangers en smartcards onder Smartcard nummer, op zenders en pincode herstellen en dan op de volgende pagina op Opnieuw ophalen.

Binnen 15 minuten zou er dan een verversing moeten zijn van je mediabox abonnement.

(Serkan Ziggo is van Ziggo en kan je, weet ik zeker, beter helpen dan de standaard helpdesk. Hij wil, vermoed ik, alleen eerst zeker weten waar het precies fout gaat om dan in de achtergrond te kijken en mogelijk het probleem te vinden.)
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11787Posts
  • 897Oplossingen
  • 4303Likes
struik
Je bepaald natuurlijk zelf op welke manier je contact met ons opneemt. Omdat je een topic hebt gestart reageer ik hier ook.

Als je antwoord wil geven op mijn eerdere vragen, kan ik je in ieder geval verder ondersteunen, dus nogmaals:

  • Krijg je de melding 'gecodeerd' wanneer je de SBS9 zelf bekijkt of alleen wanneer je de zender via 'TV gemist' wil bekijken?

struik wrote:
Maar die is nu weg cq gecodeerd.

  • Wat is de exacte melding die je naar voren krijgt, 'die is nu weg cq gecodeerd' is voor mij nog niet duidelijk genoeg.

SBS9 is onderdeel van 'Kijk' en ik kan daar SBS9 in selecteren. Als ik dan kijk welke programma's er beschikbaar zijn, kan ik eigenlijk alleen maar kiezen voor '2 Broke Girls'.

Dit zijn de stappen die je kunt volgen: https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/interactieve-tv/programma-terugkijken-met-tv-gem...

We zien je reactie tegemoet en als je via een andere weg contact opneemt, dan wens ik je veel succes en nog een fijne pasen!
struik
Topicstarter
Level 3
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Be rt .................Opnieuw ophalen, al geprobeerd.....helpt niet.
Serkan Ziggo Vraag; zou ik wel SBS 9 met ons abonnement moeten kunnen kijken dan?
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11787Posts
  • 897Oplossingen
  • 4303Likes
struik
Stuur mij anders even een privébericht met je adres en contactgegevens, dan neem ik telefonisch contact met je op om er even samen naar te kijken. Ik raak nu zelf ook in de war ;-).

Je hebt toch toegang tot SBS9 en hebt alleen problemen met het terugkijken van programma's op SBS9?

Ik zie je privébericht en neem graag telefonisch contact met je op!
struik
Topicstarter
Level 3
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Hoi Serkan,

Na ons telefonisch gesprek van vanmiddag, hadden we afgesproken dat ik zou checken of dat ik SBS 9 kon kijken via de app ZIGGO TO GO op bv.. mijn tablet. Dat is NIET geval, SBS 9 is niet te vinden in het zender overzicht en dus niet te bekijken via de app.

Ik hoop je zo genoeg te hebben geïnformeerd, zo niet dan laat maar horen.

Groet. Chris Heg.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75183Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
struik Even voor de zekerheid. SBS9 zit tussen National Geographic en Eurosport in.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey struik . Heb je de zender inderdaad op de juiste plek gezocht, die Be rt noemt? We horen graag van je!
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey struik , alweer! ;-).

Zojuist heb ik even telefonisch contact met je gehad. Je hebt een heel oud abonnement (die ik in de 5 jaar dat ik hier werk nog niet eerder ben tegengekomen) en SBS9 is geen onderdeel van je abonnement. De opties zijn telefonisch doorgenomen, dus dit komt verder helemaal goed ^^.
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
*knip DM*

Uitgelicht topic