Hallo Huib,
Ok hij wil dus duidelijk niet meer meewerken.
Heb je de extra box aangesloten via een netwerk kabel? Zo nee, zou dit ook kunnen?
Het kan namelijk zijn dat hij het niet helemaal meer snapt maar met een update weer functioneert.
Als hij met een netwerk kabel op de hoofdbox is aangesloten kan je een frontpanel reset doen van de extra box. Daarmee forceer je een mogelijke update.
Zo doe je een frontpanel reset (zorg er dus wel eerst voor dat de extra box met een netwerk kabel aan de hoofdbox zit):
1 ) Schakel de Ziggo (Extra) Mediabox XL uit via de schakelaar aan de achterkant
2 ) Doe de (Extra) Mediabox XL weer aan met de schakelaar aan de achterkant
3 ) Druk na 2 seconden de aan/uit softkey aan de rechtervoorzijde in
4 ) De softkey moet ingedrukt zijn voordat de blauwe indicatie zichtbaar is
5 ) Houd de softkey 12 seconden ingedrukt
6 ) Laat de softkey los als de welkomsttekst voor de 2e keer verschijnt
7 ) Op het front panel is SCANNING/LOADING/SAVING zichtbaar
8 ) De (Extra) Mediabox XL reset nu automatisch en begint opnieuw aan het installatieproces
9 ) Leg de afstandsbediening van de Mediabox XL op het apparaat om deze opnieuw te koppelen
10 ) Ziet u geen scanning? Begin dan opnieuw
Gr,