Goedenavond,
Ik heb een Sony KD-49XE8005 tv met Quantis 1.3+ kaart.
Afgelopen week wilde ik een uitzending terugkijken op een NPO zender.
Echter de rode knop om tv gemist te activeren werkt niet.
Reeds heb ik een aantal ziggo medewerkers aan de lijn gehad.
De eerste vertelde mij dat ik alleen via de app terug kan kijken. Het tv gemist zou niet in mijn abonnement zitten.
De volgende medewerker heeft met mij aan de lijn de tv naar fabrieksinstellingen gebracht en de zenders opnieuw geïnstalleerd.
In het menu CA module geeft de tv aan dat de laatste software gebruikt wordt.
Internetverbinding via WiFi op de tv is stabiel. Ziggo kon alleen een monteur langssturen daar het probleem niet aan de telefoon op te lossen viel.
Een derde poging leverde hetzelfde resultaat op. Ook deze medewerker meldde mij dat het zou moeten werken en adviseerde een monteur.
Vandaag echter een medewerker gesproken die vertelde dat via de CI+ module geen TV gemist gekeken kan worden. Dit kan slechts met de app te downloaden via mijnziggo. Klopt dit volgens jullie?
Kan iemand mij vertellen of de app op Android tv gedownload kan worden via mijnziggo? Ik kan het namelijk niet vinden.
Heeft iemand een vergelijkbaar probleem dat de rode knop helemaal niet werkt (Knop zelf is niet defect, heb hem gecheckt bij teletekst).
Zou het graag werkend krijgen. Ik moet zeggen dat ik wel vriendelijk geholpen ben tot nu toe door ziggo, alleen geen werkende oplossing tot nu toe.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Groeten, Shafiek