1
Vraag
2
Reacties
Ricardo Ehv

Level 7
  • 140Posts
  • 1Oplossingen
  • 58Likes

Rode bolletjes in de zendervakjes van de radio-app

Ongelofelijk, maar echt waar: vanavond de Ziggo helpdesk gebeld met de vraag wat de open en dichte rode bolletjes betekenen in de vakjes van de radiozenders in de radio-app van de Mediabox Next. Na tien minuten en 2x ruggespraak met haar collega's kon de Ziggo dame mij melden dat ze het niet weten... Daar zakt je broek toch vanaf! Een product op de markt brengen en dan zelf het antwoord niet weten. Dan weet je wel wat voor .....tent het is!

Enfin, als Ziggo het zelf niet weet, dan maar de boer op in deze Community: wie weet wat de open en dichte rode bolletjes betekenen en waarom ze te pas en te onpas in diverse radiozendervakjes staan?? Oh, trouwens: alle zenders doen het gewoon, ongeacht of er wel of niet een open of gesloten rood bolletje in staat!

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes

Volgens Anne:

//

Het is inderdaad ook niet iets apps specifieks. Je kunt het, zoals je ziet, ook in de radio portal krijgen of ook in On Demand. Door een fout ‘tekent’ de box de opname icoontjes ook op andere grafische onderdelen van de box zoals de icoontjes van radiozenders, icoontjes van de apps, etc.  Opgelost in 4.21.

//

Bekijk in context

13 Reacties 13
Dolfff

Level 1
  • 2183Posts
  • 65Oplossingen
  • 496Likes

Het zijn “opname” bolletjes en "geplande opname” cirkeltjes zo lijkt het. Maar in de Radio app? Heel raadselachtig. Radio kan niet opgenomen worden bij mijn weten.

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Is een Bug (of voorbereiding op iets, dat nog niet werkt).

Heb dit eerder langs zien komen en is uitgelegd door een Mod.
Topic terugvinden? No way. Je moet me maar geloven.

Dolfff

Level 1
  • 2183Posts
  • 65Oplossingen
  • 496Likes

Ben je je post nog aan het editen?

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Zie boven. Vaag.

Dolfff

Level 1
  • 2183Posts
  • 65Oplossingen
  • 496Likes

Ik geloof jou op je blauwe ogen.

Hij is wel raar hoor. Het lijkt te veronderstellen dat Ziggo bezig is (geweest) met een opname functie voor radio. Maar dan nog verwacht je de bolletjes niet bij de zender maar bij programma’s.

Enfin…..

Dolfff

Level 1
  • 2183Posts
  • 65Oplossingen
  • 496Likes

….

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Dolf schreef:
….

Maar zag wat er eerst stond. '’Was je je bericht aan het editen' oid. Ja, soms post ik iets meteen. Optimist, die ik ben.
En dan vrijwel altijd bij nader inzien nog wat poetsen. Is niet handig, als er een snelle reaktie komt.

Dolfff

Level 1
  • 2183Posts
  • 65Oplossingen
  • 496Likes

Ik heb dezelfde rare gewoonte hanh

 

MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes

Volgens Anne:

//

Het is inderdaad ook niet iets apps specifieks. Je kunt het, zoals je ziet, ook in de radio portal krijgen of ook in On Demand. Door een fout ‘tekent’ de box de opname icoontjes ook op andere grafische onderdelen van de box zoals de icoontjes van radiozenders, icoontjes van de apps, etc.  Opgelost in 4.21.

//

Dolfff

Level 1
  • 2183Posts
  • 65Oplossingen
  • 496Likes

Dit is de eerste keer dat er zo hard wordt toegezegd in welke versie iets is opgelost. Ik wou dat ze dat vaker deden!

MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes
Dolfff wrote:

Dit is de eerste keer dat er zo hard wordt toegezegd in welke versie iets is opgelost. Ik wou dat ze dat vaker deden!

Af en toe, als duidelijk is wat het probleem én oplossing is 

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

De durf om iets los te laten over de toekomst is groter geworden.
Dat is een goede zaak, ook al zal een voorspelling niet altijd snel genoeg waar kunnen worden gemaakt.

Dolfff

Level 1
  • 2183Posts
  • 65Oplossingen
  • 496Likes

Laten we het hopen. Een TE dikke muur stoot (potentiële) klanten echt af.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic