Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
osaxxx wrote:
onlangs de Rituals Perfume Genie gekocht. Deze zou wifi gekoppeld moeten kunnen worden via een IOS app aan het wifi netwerk. Met geen mogelijkheid!!!
Is er bijvoorbeeld een firewall setting die nodig is?
Stappen gaan als volgt:
* download app Rituals,
*start de wifi zichtbaarheid op de Perfume Genie,
* Ga naar iPad instellingen netwerken en verbind met het netwerk dat de Perfume Genie uitzendt.
*Ga terug naar de Rituals app en kies verbinden met het netwerk van Ziggo.
* eindeloos blijft de melding "verbind de app -> "mijn netwerknaam", na 45 minuten deze melding weggeklikt.
Van alles geprobeerd, reboot router, 3G/4G data uit (dus alleen wifi), verschillende iPad's, iPhones met verschillende versies ios, etc
Wie heeft de gouden tip? Anders gaat dit toch wel geinige gadget retour naar Rituals.
Jan F. wrote:
Welke wifi-modus heeft u geselecteerd?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.