Ik heb een ziggo next mini. Mijn vraag is of deze met de afstandsbediening communiceert via de 868 MHz band. Het lijkt er namelijk op dat de ziggo next interferentie heeft met mijn domotica systeem die met zwave op deze frequentie werkt.
Iemand een idee?
Vriendelijke groet Theo
Opgelost! Ga naar oplossing.
Zoals robinjoo19 aangeeft de afstandsbediening werkt op RF-Bluetooth en dat zit op 2400-2483.5 GHz, wat overlapt met de 2.4GHz Wifi band of je magnetron. De kans is klein dat het direct op zwave frequenties 868MHz stoort.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
de afstandbediening communiceert via bluetooth met de next mini zelf en via ir met de eventuele andere apparaten (zoals tv)
Zoals robinjoo19 aangeeft de afstandsbediening werkt op RF-Bluetooth en dat zit op 2400-2483.5 GHz, wat overlapt met de 2.4GHz Wifi band of je magnetron. De kans is klein dat het direct op zwave frequenties 868MHz stoort.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.