Hallo,
Toen ziggo afstapte van het analoge radiosignaal heb ik voor mijn schoonvader de Quantis QE 317 aangeschaft en geïnstalleerd. Toen ik laast vroeg hoe het met de radio was vertelde hij dat hij die al lang niet meer gebruikte omdat er telkens storingen optreden.
Nu lees ik dat Ziggo daarvoor retourband filters verstrekt. Kunnen jullie mij ook zo'n filter opsturen?
Al vast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Marco Koning
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je zoekt naar de HPFX258-IECFM, dit filter kun je zelf bestellen via deze webshop of aanvragen via de klantenservice.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Je zoekt naar de HPFX258-IECFM, dit filter kun je zelf bestellen via deze webshop of aanvragen via de klantenservice.
Dank Tobias,
Ik zag alleen dat Ziggo in het verleden na vraag op dit forum zelf overging op het versturen zonder verdere kosten. En dat lijkt me best reëel omdat de ontvanger kennelijk nooit goed heeft gefunctioneerd.
Het filter wordt inderdaad op verzoek kosteloos toegestuurd. Zoals aangegeven kun je daarvoor contact opnemen met de klantenservice, of wachten tot een moderator (Ziggo-medewerker) in dit topic langskomt.
Mijn vader heeft precies hetzelfde probleem. Een kortstondige onderbreking in het signaal wat heel vervelend en irritant is.
Voor de moderator die hier langskomt, graag kom ik/mijn vader hier ook voor in aanmerking en dat deze kan worden opgestuurd.
Ik heb zojuist voor jullie beiden het verzoek bij de moderators neergelegd.
Goedemorgen iedereen!
Ik heb een filter opgestuurd naar jou @Marco Koning, die krijg je zsm opgestuurd 🙂 Hou rekening met het weekend.
- Met dit filter voorkomen we een specifieke storing: het kortstondig wegvallen van geluid op Quantis QE 317.
- Maak je gebruik van een Quantis QE 317? Dan kun je kunt dit filter dan ook bestellen via ons of via de reguliere klantenservice. ( kijk op deze pagina op welke manier je ons kunt bereiken)
Wil je de gegevens van je vader in je profiel zetten? @Dommels2010 Dan stuur ik hem ook eentje op!
Goedemorgen Carlien, ik heb zijn gegevens in het vakje 'Persoonlijke opmerkingen (privé)' vermeld. Hoop dat dit voldoende is dan.
Super, dank je wel @Dommels2010. De filter is ook voor je vader onderweg 🙂
Goed weekend!
Dankjewel Roland!!
Sinds we dit filter hebben geplaatst geen problemen meer met de radio gehad. Top! 👌 👍
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.