Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
ginger000
Level 1

Resolutie instellen op Humax 5200c

Hoe kan ik eenvoudig de resulutie instellen op de Humax 5200c, hij staat nu op 720, als ik nu op de V-format druk dan zie ik heel even 720 op mijn scherm staan maar kan dit niet veranderen, weet iemand hier een oplossing voor, alvast bedankt
0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
ginger000
Level 1
Topicstarter
Ik kom tot de video : Instellingen --> voorkeuren --> video --> resolutie, maar de resolutie staat daar niet bij.

Maar het is mij al gelukt, gewoon een paar keer achter elkaar op V-format drukken, maar toch bedankt voor uw medewerking.:thumbsup:

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Verwijderd account
Niet van toepassing
Druk op de menu knop --> Instellingen --> voorkeuren --> video --> resolutie
0 Kudos
ginger000
Level 1
Topicstarter
Ik kom tot de video : Instellingen --> voorkeuren --> video --> resolutie, maar de resolutie staat daar niet bij.

Maar het is mij al gelukt, gewoon een paar keer achter elkaar op V-format drukken, maar toch bedankt voor uw medewerking.:thumbsup:
0 Kudos
Ga naar reactie
Verwijderd account
Niet van toepassing
Vreemd maar als het op deze manier is opgelost prima!
0 Kudos
Willem-A
Level 1
ginger000 wrote:

Inderdaad, je kan bij de 5200c de V-Format toets gebruiken onderaan de afstandsbediening. Maar zou je de Humax installeren na bv. een fabrieksreset, dan kom je de optie ook tegen in het menu. Wil je het echter later nog aanpassen dan kan dat bij de 5200c dus heel snel en relatief simpel. Is dus niet vreemd mguzz .

PS: alleen op de nieuwe 5500c is instellen op 1080P mogelijk. De andere modellen kunnen max. op 1080I worden ingesteld.
0 Kudos
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Bedankt voor het delen van de oplossing hier, ginger000. Welkom op onze Community 🙂

Fijn dat het is opgelost. Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, open dan gerust weer een nieuw topic.
0 Kudos