ik had deze vraag al een keer gesteld hier maar nog geen antwoord gezien: wat is de resolutie zoals die via internet aan de Next mini wordt doorgegeven? Ik wil dat mijn TV de opwaardering naar 4K doet maar dan zou het fijn zijn om te weten met welke resolutie Ziggo werkt via internet. Daarnaast nogmaals het verzoek om in het menu van de mini de instelling 'automatisch' te gebruiken om de native resolutie door te geven ook al omdat er nu 2 x dezelfde instelling in dat menu staan namelijk 'automatisch' en 4K
Opgelost! Ga naar oplossing.
Vrijwel alle HD zenders sturen uit in 1080I, via coax of internet of satelliet maakt niet uit.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
1080i is de resolutie waarin programma's worden doorgegeven.
Resoluties zijn gelijk aan de gewone next.
oh, ik meende te horen dat dat 1080p was via internet naar de mini. IK heb het niet over coax he maar over de Next mini die via itv werkt
Vrijwel alle HD zenders sturen uit in 1080I, via coax of internet of satelliet maakt niet uit.
ok, bedankt, toevallig weet ik dat Digitenne wel in 1080p is. Dus ik neem dan aan dat Ziggo GO ook in 1080i is?
ziggo go is 720p
voor live tv os ziggp gelimiteerd tot 720p on demand contect is 1080p
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.