Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
loollool
Level 4

Resetten van Smartcard Id mislukt wegens netwerkproblemen

Resetten van Smartcard Id mislukt wegens netwerkproblemen

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

@loollool Zuur dat het nog niet wil vlotten. Welke netwerkgegevens heb je precies gebruikt? Krijg je deze melding op alle zenders? Een reset van de smartcard is vanuit ons wel mogelijk. Dit kan echter het beste even 'live' gebeuren zodat we zeker weten dat het werkt en niet met dit jojo effect aan de gang blijven. In dat geval raad ik je aan om even te chatten via deze pagina. Rechtsonder vind je een knop met 'chat'. Hierna opent een venster. 

Bekijk in context

0 Kudos
9 Reacties 9
Steefb
Level 20

Wel volgens de handleiding van de CI+kaart alles gedaan, éérst TV instellen en dan pas de complete CI+kaart plaatsen in de TV om de installatie af te maken?

0 Kudos
loollool
Level 4
Topicstarter

ja  kreeg een e30 melding en probeerde die op te lossen door in te loggen op mijn ziggo  en toen kreeg ik die melding :Resetten van Smartcard Id mislukt wegens netwerkproblemen

0 Kudos
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemiddag @loollool! Welkom op de Ziggo Community! 

Wat frappant dat je deze melding krijgt 😞 Ik help je hier graag bij. Kun je je postcode en huisnummer in je Community profiel zetten?

0 Kudos
loollool
Level 4
Topicstarter

gedaan

0 Kudos
Meindert
Community Moderator
Community Moderator

Dank je, @loollool .

Ik zie dat je meerdere smartcards actief hebt staan op je abonnement. Ervaar je dit met 1 smartcard of ook met een andere smartcard in diezelfde televisie? 

Je gaf aan dat je ook de E30 melding zag staan. Heb je het serienummer van je smartcard ook al gecontroleerd met je geactiveerde decoders in je eigen MijnZiggo account? Een uitleg hoe je dit kunt controleren en de vervolgstappen kun je vinden op deze pagina. Heb je dit stappenplan al compleet doorlopen (ook de daarop volgende stappen)? 

0 Kudos
loollool
Level 4
Topicstarter

alles geprobeerd alle stappen doorlopen

alle andere smartcards doen het wel alleen die ene niet die geeft een E30 storing

0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Om welke smartcard (laatste 4 cijfers, niet het hele nummer hier noemen) gaat het, @loollool?  En voor de duidelijkheid; die mededeling krijg je in MijnZiggo te zien wanneer je de kaart wilt resetten, neem ik aan? Op de tv met de kaart zie je nog steeds E30? 

0 Kudos
loollool
Level 4
Topicstarter

nummer is .......0277  

dit krijg ik te zien op mijn ziggo Resetten van Smartcard Id mislukt wegens netwerkproblemen

en e 30 op de tv

0 Kudos
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

@loollool Zuur dat het nog niet wil vlotten. Welke netwerkgegevens heb je precies gebruikt? Krijg je deze melding op alle zenders? Een reset van de smartcard is vanuit ons wel mogelijk. Dit kan echter het beste even 'live' gebeuren zodat we zeker weten dat het werkt en niet met dit jojo effect aan de gang blijven. In dat geval raad ik je aan om even te chatten via deze pagina. Rechtsonder vind je een knop met 'chat'. Hierna opent een venster. 

0 Kudos