Resetten van Smartcard Id mislukt wegens netwerkproblemen
Opgelost! Ga naar oplossing.
@loollool Zuur dat het nog niet wil vlotten. Welke netwerkgegevens heb je precies gebruikt? Krijg je deze melding op alle zenders? Een reset van de smartcard is vanuit ons wel mogelijk. Dit kan echter het beste even 'live' gebeuren zodat we zeker weten dat het werkt en niet met dit jojo effect aan de gang blijven. In dat geval raad ik je aan om even te chatten via deze pagina. Rechtsonder vind je een knop met 'chat'. Hierna opent een venster.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wel volgens de handleiding van de CI+kaart alles gedaan, éérst TV instellen en dan pas de complete CI+kaart plaatsen in de TV om de installatie af te maken?
ja kreeg een e30 melding en probeerde die op te lossen door in te loggen op mijn ziggo en toen kreeg ik die melding :Resetten van Smartcard Id mislukt wegens netwerkproblemen
Goedemiddag @loollool! Welkom op de Ziggo Community!
Wat frappant dat je deze melding krijgt 😞 Ik help je hier graag bij. Kun je je postcode en huisnummer in je Community profiel zetten?
gedaan
Dank je, @loollool .
Ik zie dat je meerdere smartcards actief hebt staan op je abonnement. Ervaar je dit met 1 smartcard of ook met een andere smartcard in diezelfde televisie?
Je gaf aan dat je ook de E30 melding zag staan. Heb je het serienummer van je smartcard ook al gecontroleerd met je geactiveerde decoders in je eigen MijnZiggo account? Een uitleg hoe je dit kunt controleren en de vervolgstappen kun je vinden op deze pagina. Heb je dit stappenplan al compleet doorlopen (ook de daarop volgende stappen)?
alles geprobeerd alle stappen doorlopen
alle andere smartcards doen het wel alleen die ene niet die geeft een E30 storing
Om welke smartcard (laatste 4 cijfers, niet het hele nummer hier noemen) gaat het, @loollool? En voor de duidelijkheid; die mededeling krijg je in MijnZiggo te zien wanneer je de kaart wilt resetten, neem ik aan? Op de tv met de kaart zie je nog steeds E30?
nummer is .......0277
dit krijg ik te zien op mijn ziggo Resetten van Smartcard Id mislukt wegens netwerkproblemen
en e 30 op de tv
@loollool Zuur dat het nog niet wil vlotten. Welke netwerkgegevens heb je precies gebruikt? Krijg je deze melding op alle zenders? Een reset van de smartcard is vanuit ons wel mogelijk. Dit kan echter het beste even 'live' gebeuren zodat we zeker weten dat het werkt en niet met dit jojo effect aan de gang blijven. In dat geval raad ik je aan om even te chatten via deze pagina. Rechtsonder vind je een knop met 'chat'. Hierna opent een venster.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.